اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه صدرای مازندران:

حامیان مالی رغبت سرمایه‌گذاری در لیگ کشتی ندارند/ برنامه‌ریزی لیگ برتر کشتی ضعف دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه صدرای زیراب در استان مازندران با انتقاد از ضعف برنامه‌ریزی در لیگ برتر کشتی کشور، گفت: حامیان مالی، رغبتی برای سرمایه‌گذاری در لیگ برتر کشتی نداشته‌اند.

حامیان مالی رغبت سرمایه‌گذاری در لیگ کشتی ندارند/ برنامه‌ریزی لیگ برتر کشتی ضعف دارد

سعید قبادیان امروز در حاشیه وزن‌کشی تیم کشتی صدرا برای حضور در آخرین هفته لیگ برتر کشتی مرحله گروهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه در دیدار با ثامن الحجج سبزوار مانند کشتی با تیم جویبار از جوانان بومی استفاده خواهیم کرد، گفت: جوان‌گرایی از اولویت‌های تیم صدرا بوده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صدرا زیراب با تاکید بر این مطلب که کیفیت برگزاری لیگ برتر هر سال بدتر از سال گذشته می‌شود، گفت: هر ساله 3-2 تیم متمول وارد لیگ می‌شوند و حمایت‌ها با هدف نگهداشتن آن تیم‌ها بیشتر از تیم‌های دارای پایگاه مردمی است.

وی به چینش کشتی‌گیران صدرا زیراب در برابر تیم کشتی سبزوار اشاره و خاطر نشان کرد: از کشتی‌گیران جوان و بومی استفاده خواهیم کرد و اعضای تیم ما سوادکوهی، قائمشهری، جویباری و بابلی هستند.

قبادیان با انتقاد از اینکه هیچ حمایت مالی و پشتیبانی روحی از طرف مسئولان شهری و شهرستانی و استانی نشده‌اند، گفت: ظاهرا حضور کشتی صدرا در لیگ برتر کشتی برای برخی‌ها ناخوشایند است و هیچ اقدام دلگرم‌کننده‌ای برای حضور ما انجام نداده‌اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صدرا زیراب با تقدیر از استقبال و حمایت مردم سوادکوه از تیم کشتی صدرای زیراب گفت: مردم زیراب و سوادکوه استقبال گسترده‌ای از کشتی تیم صدرا داشته‌اند و با طی‌ کردن مسافت به تماشای کشتی تیم صدرا در استان‌ها و شهرهای دیگر هم آمده‌اند.

وی برنامه‌های نامنظم لیگ برتر و برنامه‌ریزی برای هر جهت و اصرار بر اتمام سریع یک و نیم ماهه لیگ برتر را از دلایل استقبال کمرنگ حامیان مالی از لیگ برتر کشتی، ذکر کرد و افزود: اسپانسرها رغبتی برای سرمایه‌گذاری در لیگ برتر کشتی نداشته‌اند.

انتهای پیام/86015/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول