اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه مهدیشهر:

9 دی 88 یادآور 19 دی 57 در تاریخ انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: 9 دی ماه سال 88 یادآور 19 دی سال 57 در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

9 دی 88 یادآور 19 دی 57 در تاریخ انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‌الاسلام غلامحسین حاکمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مهدیشهر اظهار داشت: همان‏طور که در زمان امام راحل، 19 دی سال 57 نقش‏آفرین و تعیین‏کننده بود، 9 دی ماه 88 نیز خنثی‌کننده فتنه پیچیده فتنه‌گران از خدا بی‌خبر و گمراه محسوب می‏شود.

وی اظهار داشت: قبل از 9 دی به تعبیر مقام معظم رهبری، فتنه‏ای عمیق به قیمت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود؛ سران فتنه و سردمداران داخلی و خارجی آن همه با شعار پوچ تقلب در انتخابات برای مقابله با نظام و نیروهای طرفدار آن و با تمام توان و حیله به میدان آمدند و دست به خرابکاری زدند و آن را به نظام نسبت دادند.

حاکمی یادآور شد: دشمنان اسلام تا جایی که توانستند فتنه را علیه نظام شعله‌ور کردند و ناآرامی، آشوب، یأس و ناامیدی را به جامعه تحمیل کردند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: آنها از هیچ تهمت، افترا و اهانت به تمثال حضرت امام (ره) و رهبری و شهدا کوتاهی نکردند؛ بدتر از همه اینکه امید دشمنان را علیه نظام بیش از پیش کردند و این گناه بزرگ سران فتنه بوده که غیر قابل بخشش است.

وی خاطرنشان کرد: ملت عزیز و انقلابی ایران اسلامی بصیر و آگاه بودند و گوش به فرمان رهبر در روز 9 دی 88 به صورت یک‏پارچه و باشکوه پاسخ دندان‌شکنی به سران فتنه و فتنه‌گران دادند که در تاریخ انقلاب بی‏نظیر بود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: مقام معظم رهبری، 9 دی را به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کردند.

حاکمی افزود: باید به جوانان و مردم بزرگ ایران اسلامی که این‏گونه در مقاطع حساس به‏جا و به‏هنگام وارد صحنه حمایت و پشتیبانی از انقلاب و ولایت فقیه می‌شوند و دشمنان را تا مدت‌ها مات و مبهوت و حیرت‏زده می‌کنند، آفرین گفت.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر تاکید کرد: منافقان سال‌ها و ماه‌ها هزینه‌های هنگفت می‌کنند تا نقشه و طرحشان اجرا شود و به اسلام ضربه بزنند؛ ولی ملت خداجوی ایران با یک حضور باشکوه و به‏موقع و با بصیرت و آگاهی همه آنچه را دشمن بافته، پنبه می‌کند.

انتهای پیام/2249/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول