اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی رئیس هیئت دوومیدانی گلستان

مسئول روابط عمومی هیئت دوومیدانی گلستان منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان، غلامرضا رجایی مسئول کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی این هیئت در استان شد.

مسئول روابط عمومی هیئت دوومیدانی گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در حکم وحیدرضا میرا رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان آمده است: با عنایت به تجربیات ارزنده حضرتعالی در امور رسانه‎ای و روابط عمومی و با توجه به شناخت اینجانب از تعهد و درایت جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت دوومیدانی استان گلستان منصوب می‎شوید.

در ادامه حکم آمده است: امید است در پرتو الطاف الهی و تجربیات حضرتعالی در راستای اطلاع‎رسانی و وظایف محوله این هیئت موفق و پیروز باشید.

غلامرضا رجایی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: دوومیدانی یکی از ورزش‌های بسیار زیبا و جذابی است که جوانان زیادی در سطح کشور و استان را به خود مشغول کرده است و تماشاگران بی‌شمار در مسابقات جهانی و المپیک بیانگر اهمیت این رشته ورزشی در عرصه بین‎المللی است که ضرورت ایجاب می‎کند در داخل کشور و استان‎ها به این ورزش بیش از پیش توجه شود.

استعداد دوومیدانی گلستان با وجود کمبود امکانات اولیه بسیار زیاد است

مسئول کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت دوومیدانی استان گلستان با بیان اینکه خوشبختانه این هیئت در این استان برنامه‎‎ریزی خوبی برای استعدادیابی به کار گرفته است تا بستر لازم برای علاقمندان و افراد مستعد در این رشته فراهم شود اظهار داشت: استعداد و توانمندی رشته ورزشی دوومیدانی در بین جوانان استان گلستان با وجود کمبود امکانات اولیه بسیار زیاد است.

وی اذعان داشت: این استان قطب رشته‎های دوومیدانی در سطح کشور محسوب می‎شود به طوری که هم‌اکنون از بین افراد اعزامی تیم ملی دوومیدانی کشور به مسابقات غرب آسیا، هفت نفر از ورزشکاران این رشته را دوندگان گلستانی تشکیل می‎دهند.

رجایی در خصوص برنامه‎های این کمیته تصریح کرد: پوشش اخبار این هیئت و معرفی چهره‎های‎ برتر رشته دوومیدانی استان زمینه تشویق و جذب این رشته پرطرفدار را در بین جوانان علاقمند را فراهم خواهد کرد.

مسئول کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت دوومیدانی استان گلستان گفت: برای ارتباط بیشتر این هیئت با مردم و دوستداران رشته دوومیدانی راه‎اندازی سایت اطلاع‎رسانی این هیئت در دستور کار قرار دارد و با عنایت به علاقمندی و اهمیت رئیس این هیئت به مقوله اطلاع‎رسانی در آینده نزدیک این سایت راه‎اندازی خواهد شد.

برای پیشبرد موفقیت‎آمیز هر فعالیتی همراهی رسانه‎ها ضروری است

رجایی ارتباط مستمر با رسانه‎ها، هفته‎نامه استانی و نمایندگی خبرگزاری‎ها در این استان را از اولویت‎های کاری این کمیته عنوان کرد و گفت: برای پیشبرد موفقیت‎آمیز هر فعالیتی همراهی رسانه‎ها به عنوان حلقه واسط هر مجموعه با مردم امر مهم و ضروری است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول