اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی و سلامت همدان:

طرح دوومیدانی برای دانش‌آموزان ششم ابتدایی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: طرح دوومیدانی برای دانش‌آموزان کلاس ششم به صورت کشوری و نخستین بار امسال برگزار می‌شود.

طرح دوومیدانی برای دانش‌آموزان ششم ابتدایی برگزار می‌شود

عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طرح دوومیدانی برای دانش‌آموزان کلاس ششم به صورت کشوری و نخستین بار امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر طرح صباح و طناورز برای دانش‌آموزان سوم و چهارم ابتدایی طرح تنیس روی میز و دوومیدانی و طرح ژیمناست نیز اضافه شده است، تصریح کرد: با توجه به اجرای موفق طرح‌های طناورز و صباح برای دانش‌آموزان کلاس سوم و چهارم در سال گذشته این طرح‌ها در سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به پوشش 20 درصدی طرح ژیمناست برای دانش‌آموزان کلاس دوم یادآور شد: سال گذشته 20 درصد از دانش‌آموزان کلاس دوم پوشش داده شد که به دلیل کمبود تجهیزات این طرح به 100 درصد پوشش نرسید و در سال جاری نیز سعی کردیم تا همان 20 درصد سال گذشته را زیر پوشش قرار دهیم.

وی افزود: برای دانش‌آموزان کلاس پنجم ابتدایی نیز طرح کشوری تنیس روی میز برگزار خواهد شد که با حضور مربی ورزش و در 12 جلسه به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد که در پایان کلاس‌ها گواهینامه پایان دوره برای آنان صادر می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار در کشور طرح دوومیدانی برای دانش‌آموزان کلاس ششم ابتدایی در نظر گرفته شده تا این کتاب ابتدا به صورت شفاهی برای دانش‌آموزان تدریس شود و بعد به صورت عملی از آنان امتحان به عمل می‌‌آید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: 375 معلم تربیت بدنی در استان همدان مشغول به فعالیت هستند که تاکنون هیچ کمبودی از لحاظ کمبود مربی ورزش در استان همدان وجود ندارد.

وی در پایان سخنانش گفت: این مربیان با اعزام به تهران آموزش‌های لازم را در ارتباط با طرح‌ها دیده‌اند و اکنون آماده‌اند تا به دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را بدهند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول