اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان:

حمایت‌کننده مالی در دوومیدانی اصفهان نداریم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: هیچ حمایت‌کننده مالی از دوومیدانی کاران اصفهان حمایت نمی‌کند.

حمایت‌کننده مالی در دوومیدانی اصفهان نداریم

رسول یزدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی روزهای گذشته رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نونهالان و تشویقی استان اصفهان را به منظور انتخاب تیم استان برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی برگزاری این رقابت‌ها این است که قصد داریم زیرساخت‌های منابع انسانی را تقویت کنیم تا با حمایتی که از این ورزشکاران به عمل می‌آید زمینه را برای رشد و شکوفایی استعدادها فراهم کنیم.

سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: در صورتی که باشگاه‌های اصفهانی از دوومیدانی اصفهان حمایت کنند در آینده از استان اصفهان هم ورزشکارانی مانند احسان حدادی در میادین بزرگ جهانی و المپیک حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فصل رقابت‌های دوومیدانی نیست، افزود: از حدود یک ماه دیگر رقابت‌های نونهالان و نوجوانان دختر و پسر قهرمانی استان آغاز می‌شود.

یزدی‌زاده تاکید کرد: همچنین قصد داریم از مربیانی که در شهرستان‌های استان نونهالان و نوجوانان آنان در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان استان مقام بیاورند حمایت‌هایی به عمل بیاوریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول رایزنی با فدراسیون دوومیدانی هستیم تا تجهیزاتی را برای هیئت‌های دوومیدانی شهرستان‌های اصفهان بگیریم.

سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان با بیان اینکه هنوز هیچ حمایت‌کننده مالی از دوومیدانی کاران اصفهان حمایت نمی‌کند، افزود: تقاضا داریم مدیران صنایع بزرگ بیایند و از دوومیدانی استان اصفهان حمایت کنند تا با حمایت آنان بتوانیم ورزشکارانمان را با عنوان یک تیم از خود استان در مسابقات مختلف شرکت دهیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول