اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

648 واحد مسکن مهر در تکاب در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: 648 واحد مسکن مهر در قالب سه مجتمع آپارتمانی در تکاب در حال ساخت است.

648 واحد مسکن مهر در تکاب در حال ساخت است

محمدعلی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تا قبل از سال 89 ساخت مسکن مهر در شهرستان تکاب عملاً با رکود مواجه بود، اما پس از آن تلاش‌های بسیاری از طرف مسئولان استان از جمله استاندار برای اجرای پروژه مسکن مهر انجام شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 648 واحد مسکن مهر در قالب سه مجتمع آپارتمانی در شهرستان تکاب در حال ساخت است، تصریح کرد: با توجه به مدت زمان اجرای پروژه از زمان آغاز تاکنون پروژه احداث مسکن مهر در این شهرستان از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

داعی افزود: با بهره‌برداری از مسکن مهر اقشار کم‌درآمد صاحبخانه می‌شوند و اجرای این پروژه در کشور گام مؤثری در ایجاد عدالت در بین تمام آحاد جامعه است.

فرماندار تکاب به ساخت مسکن مهر خود مالکی شهری و روستایی در تکاب اشاره کرد و ابراز داشت: از سال 89 تاکنون 840 واحد ساختمان مسکونی با اعتباری بیش از 252 میلیارد ریال احداث شده است.

این مسئول با اشاره به مسکن مهر خود مالکی در بخش روستایی، خاطر نشان کرد: از سال 84 تاکنون 747 واحد مسکن مهر خود مالکی روستایی با اعتبار نزدیک به 50 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی در پایان اذعان داشت: واحدهای مسکن مهر در تکاب از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار هستند و در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول