اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گرمی:

بیش از 1000 واحد مسکن مهر در گرمی در حال احداث است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 87 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال احداث است که اکثر آنها خودمالکین بوده و از طریق بانک‌ها تسهیلاتی به آنها پرداخت شده است.

بیش از 1000 واحد مسکن مهر در گرمی در حال احداث است

سید محمود علایی زنگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 87 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال احداث است که اکثر آنها خودمالکین بوده و از طریق بانک‌ها تسهیلاتی به آنها پرداخت شده است، اظهار داشت: 50 درصد از این واحدها در مرحله اخذ پایان کار هستند که امیدواریم بخش عظیمی از پروژه مسکن مهر این شهرستان تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی با اعلام اینکه 174 واحد تعاونی مسکن در این شهرستان فعال هستند، خاطرنشان کرد: واحدهایی که به صورت تعاونی احداث می‌شوند به تعداد 110 واحد در مرحله فونداسیون و اجرای سقف هستند.

فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه انصراف مردم و مشارکت نکردن آنها در پرداخت مبالغ اولیه از مشکلات جدی است، یادآور شد: تعدادی از متقاضیان با انصراف خواستار عودت پولشان هستند که بیشتر این انصراف‌دهندگان شامل مجموعه 110 واحدی است که در مرحله فونداسیون قرار دارد.

علایی زنگیر با اعلام اینکه 64 واحد در مرحله نازک‌کاری و 51 واحد نیز توسط پیمانکاران با سرمایه‌گذاری شخصی در حال اجرا است،‌ گفت: بخشی از این واحدها را اداره کل راه و شهر‌سازی استان در تملک گرفته تا بعد از تکمیل آنها را واگذار کند.

فرماندار شهرستان گرمی به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: تعدادی از این واحدها که به بانک‌ها معرفی شده‌اند ماهانه باید 170 هزار تومان اقساط بپردازند در حالی که هنوز از مرحله نازک‌کاری بخشی باقی مانده است.

علایی زنگیر افزود: ما با مسئولان بانک مسکن در تعامل هستیم تا بعد از تکمیل و واگذاری دفترچه‌های اقساط به متقاضیان واگذار شود.

تخصص و تعهد را در عزل و نصب‌ها مدنظر داریم

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عزل و نصب‌های مدیریتی در گرمی نیز تصریح کرد: عزل و نصب در نظام اسلامی ما باید با دو محور تخصص و تعهد صورت گیرد.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: کسی که در منصبی قرار می‌گیرد باید پاک‌دست بوده و تعهد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی را رعایت کند.

علایی زنگیر با بیان اینکه در بعد مدیریتی نیز فرد مورد نظر باید در حوزه عمل خودش متخصص باشد، ادامه داد: از این طریق می‌توان ماموریت‌های محوله ملی، استانی و شهرستانی را انجام داد.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: باید در عرصه مدیریت خدمت بی‌منت به مردم جزو اصلی‌ترین کارها قرار گیرد چرا که ما معتقدیم آنچه از مدیریت‌ها باقی می‌ماند جز نام نیک چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول