اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

حماسه 9 دی ریشه در بصیرت ملت ایران دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: بصیرت ایرانیان حماسه 9 دی سال 88 را خلق کرد و این حماسه ریشه در بصیرت ایرانیان دارد.

حماسه 9 دی ریشه در بصیرت ملت ایران دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی شهرستان شاهین‌دژ اظهار داشت: بصیرت ملت ایران توانست حماسه 9 دی ماه را خلق کند.

وی با تقدیر از حضور مردم در همایش بزرگ 9 دی، تصریح کرد: حضور مردم در این همایش نیز نشان از بصیرت و هوشیاری ملت ایران دارد.

باقری افزود: انقلاب اسلامی ایران به واسطه رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و پس از آن نیز مردم ایران با ولایت‌مداری و هوشیاری توانستند استقلال کشور را حفظ کنند.

وی با اشاره به خیانت عده‌ای افراد در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: این افراد دشمنان قسم خورده نظام هستند که مردم با خلق حماسه‌هایی چون 9 دی ماه این افراد را از توطئه‌هایی که داشتند مأیوس کردند.

باقری با بیان اینکه مردم ایران همواره در تبعیت از ولایت‌فقیه پیشگام هستند، خاطر نشان کرد: همین بصیرت و هوشیاری و تبعیت از ولایت‌فقیه است که توانسته ملت ایران را با اتحاد و انسجام دور هم جمع کند.

وی با تاکید بر حفظ این اتحاد و انسجام اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی برای کسب موفقیت‌های بیشتر لازم است تا در راستای حفظ این اتحاد و انسجام اسلامی کوشا باشند.

باقری دفاع از آرمان‌های شهدا را خواستار شد و تصریح کرد: دفاع از آرمان‌های شهدا و ارزش‌های والای اسلامی می‌تواند ما را در مسیری که می‌پیماییم موفق‌تر کند.

باقری با اشاره به بصیرت ملت ایران، بیان کرد: بصیرت یعنی شناخت صحیح دوست و گاهی اگر بصیرت وجود نداشته باشد مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند و در این زمینه با آگاهی بیش‌تر گام بردارند.

انتهای پیام/61001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول