اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز بصیرت صورت گرفت

نمایشگاه «بصیرت» در بقاع متبرکه ورامین

خبرگزاری فارس:همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه سال 88، نمایشگاه‌های بصیرت در چهار بقعه متبرک امامزادگان مدفون در شهرستان ورامین گشایش یافت.

نمایشگاه «بصیرت» در بقاع متبرکه ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه سال 88، نمایشگاه های بصیرت در چهار بقعه متبرک امامزادگان مدفون در شهرستان ورامین گشایش یافت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این نمایشگاه ها در محل امامزاده جعفر (ع) شهرستان پیشوا، سید فتح‌الله ورامین، امامزاده بی‌بی زبیده (س) و امامزاده ابراهیم (ع) قرچک برپا شده است.

حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان گفت: در این نمایشگاه ها، تصاویری از حضور پرشور و تأثیرگذار مردم در حماسه نهم دی ماه، پوسترهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با شناخت فتنه و نیز مسائل مربوط به فتنه سال 88 آورده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در آثار ارائه شده در این نمایشگاه‌ها تلاش می‌شود تا نقش مردم در خنثی سازی فتنه سال 88 به تصویر کشیده شده و ابعاد مختلف حماسه نهم دی ماه برای بازدیدکنندگان تبیین شود.

حجت‌الاسلامم غدیریان با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار مردم در خنثی سازی فتنه سال 88 گفت: مردم ایران اسلامی در جریان نهم دی ماه، حماسه ای تاریخی را ثبت کرده و طومار فتنه‌گران را درهم پیچیدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه، اوج ولایتمداری و عشق و ارادت ملت ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند و نشان داد که مردم در تمام شرایط بر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه‌های بصیرت به مدت یک هفته در این اماکن متبرکه شهرستان ورامین برپا است.

انتهای پیام/2462/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول