اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

8 سال خیانت در قالب اصلاحات بزرگترین ضربه را به نظام وارد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: هشت سال خیانت در قالب اصلاحات، بزرگترین ضربه را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرد.

8 سال خیانت در قالب اصلاحات بزرگترین ضربه را به نظام وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد حماسه ملی 9 دی 88، حماسه حضور مقتدرانه مردم در راستای حمایت همه جانبه از ولایت در جمع پرشور و گسترده مسئولان و مردم شهرستان چابهار اظهار داشت: خیانت‌های گسترده و هشت ساله اصلاحات به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌ساز ایجاد فتنه بود به‌طوری که امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت خیانتکار اصلاحات، غلام حلقه به‌گوش خاندان آل سعود و آمریکای جنایتکار شده است.

وی افزود: حضور حماسی مردم ولایت‌مدار کشور عزیزمان در راهپیمایی خـودجوش و مــردمی یوم‌الله نــهم دی سال 88، توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه نهم دی‌‌ماه، پرهیز از سطحی‌نگری، تحلیل و تبیین ابعاد حماسه ملی نهم دی باید همواره مورد توجه خواص جامعه باشد تا بار دیگر شاهد تکرار تلخ سکوت و گام برداشتن خواص در مسیر خلاف ولایت نباشیم.

امام جمعه چابهار ادامه داد: مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران با حضور آگاهانه و با بصیرت خود و با تبعیت از مقام معظم رهبری جواب دندان‌شکنی به حرمت‌شکنان و فتنه‌گران که همه آمال و آرزوهای خود را در این حادثه دیده بودند، دادند و بیعت خود را با ولایت به اثبات رساندند و 9 دی‌‌ماه باید به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی زنده بماند.

موسوی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی‌بخشی به مردم به ویژه نسل جوان در شناخت هرچه بیشتر فتنه 88 و ضربه‌هایی که فتنه‌گران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کردند، یک نیاز مهم جامعه می‌باشد تصریح کرد: تشریح نقش منحصر به فرد مقام معظم رهبری در راهبری نظام و ختم قائله فتنه پس از انتخابات سال گذشته نیز می‌تواند ابعاد زیادی از این فتنه چند لایه را برای همگان آشکار کند.

وی یادآور شد: اهمیت و جایگاه حماسه 9 دی و ماندگاری آن در تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه رسوایی و ماهیت فتنه‌گران پس از انتخابات با توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی کاملاً مشخص شد چرا که استکبار با همکاری منافقان و فریب‌خوردگان قصد از بین بردن ارزش‌های دینی و اسلامی مردم را دارند.

امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه، ملت قهرمان ایران اسلامی در نهم دی 88 با هوشیاری و ولایت‌مداری در مقابل فتنه‌گران و حامیان آن‌ها خوش درخشیدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و نظام افزودند بیان کرد: خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دیرین انقلاب و اسلام در جریان خلق این حماسه و به‌راستی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب بود که حجت را بر همگان تمام کرد.

موسوی در جمع گسترده مسئولان و مردم ولایی این شهرستان در محل مسجد امام حسین (ع) چابهار ادامه داد: حضور اثرگذار و کارساز ملت ایران در نهم دی به منظور دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب ستودنی است و از این حرکت آگاهانه به عنوان کور کننده چشم فتنه می‌توان یاد کرد.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی‌ ماه به جهانیان اثبات کرد که جهت و تفکر مردم تبلور دین در شخصیت ولایت است، متذکر شد: افرادی که در کشور به دنبال این فرضیه غلط هستند که ولایت را از دین جدا کنند باید بدانند جهت و فکر مردم دین و ولایت‌فقیه است.

امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: امام (ره) سرخط‌هایی دست مردم دادند از جمله اینکه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، وحدت داشته باشید از ارزش‌ها حمایت کنید و استکبارستیز باشید و مردم هر جا ببینند از شاخص‌ها، انحرافی صورت گرفته است، در مقابل آن‌ها می‌ایستند و در این راستا جریان انحرافی که با برخی اهداف خاص و برگرفته شده از تفکرات تفرقه‌انگیز از سوی برخی گروه‌ها حمایت می‌شود با همان دستورات قبلی که در فتنه 88 عملیاتی شد، در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات آتی قرار دارند تا برخی از برنامه‌هایی که شکست خورده را دوباره احیا کنند که بنده از طریق این تریبون به این جریان منحط و انحرافی اعلام می‌کنم از این مسیر انحرافی تا دیر نشده بازگردید و در خط ولایت گام بردارید و در غیر این صورت سیلی محکم و خرد کننده‌ای از حامیان ولایت خواهید خورد.

موسوی معتقد است: نهم دی‌ماه نشانه اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بود، در حالی که بسیاری از خواص و نخبگان و مثلاً دلسوزان ادعا داشتند که اعتماد مردم به نظام از بین رفته است و نکته‌ای که نهم دی را متمایز می‌کند، حضور میلیونی مردم و نمایش اعتماد به نظام در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی بود.

وی اشاعه شعارهای عوام‌فریبانه را یکی دیگر از ترفندهای اهل فتنه برشمرد و افزود: جوانان تاریخ انقلاب را مطالعه کنند که اگر این کار صورت گیرد آن‌ها همراهی با شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» نخواهند کرد.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: نهم دی‌ماه یادآور روزی است که در آن بار دیگر «دست قدرت خدا» در دفاع از حریم ولایت از آستین ملت ایران بیرون آمد تا به تمام فتنه‌گران و حامیان غربی آن‌ها حقانیت کلام الهی «ان الباطل کان زهوقا» را یادآوری کرده و نهم دی‌ ماه، همان روزی که رهبر معظم انقلاب آن را به تأسی از امام راحل در نامگذاری قیام مردمی 15 خرداد، «یوم الله» نامیدند.

موسوی ادامه داد: استکبار جهانی در سال‌های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به‌عنوان حربه‌ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه‌ها به دنبال همسویی افکار عمومی با سیاست‌ها و اندیشه‌های مادی‌گرایانه خود قرار داشته به‌طوری که در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه‌ها، چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق رهبر فرزانه انقلاب، معلوم نبود که چه بر سر این نظام می‌آمد.

وی در پایان تصریح کرد: حماسه 9 دی با اینکه در تاریخ انقلاب عظمتی وصف ناشدنی در مهار فتنه داشته است اما باید بپذیریم که فتنه‌هایی به مراتب پیچیده‌تر از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش خواهد بود و بصیرت و ولایت‌پذیری ملت مسلمان ایران در طول تاریخ نشان داده است که همه توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول