اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

بصیرت جوانان دشمنان را ذلیل کرده است

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: بصیرت جوانان ما برای همیشه جبهه کفر و دشمنان این نظام را به خواری و ذلت افکنده است.

بصیرت جوانان دشمنان را ذلیل کرده است

حامد علامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر به ریشه و عقبه حماسه 9 دی نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که عده‌ای انحرافی و کوردل در نهایت بی‌بصیرتی به چنان تحرکاتی دست زدند که گویی در این کشور عنصر وفاق و اتحاد بی‌معنا است اما در 9 دی ماه برای همیشه از حضور این ملت درس عبرتی گرفتند تا دیگر بار راه به خطا نروند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از یک سو با فرصت دادن به همه جریانات حجت را برای همه تمام کردند و از سوی دیگر با روشنگری و تبیین شرایط بستر را برای ارتقای فهم عموم مردم و گروه‌های سیاسی مهیا کردند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یادآور شد: ملت بزرگ ایران بی‌توجه به فضا‌سازی‌های رسانه‌ای و عملیات سنگین روانی دشمن به رغم انحراف و سکوت برخی خواص چشم به مشعل فروزان انقلاب مقام معظم رهبری داشت تا با لبیک‌گویی به فرمان ولی امر مسلمین بتواند برای همیشه بساط فتنه‌گران داخلی و خارجی را برچیند.

علامتی، رمز اقتدار و پیروزی در فتنه سال 88 را رابطه عمیق و وصف‌ناشدنی امت و ولایت توصیف کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: هر تحلیلی جز این غیر‌عالمانه و کوته‌بینانه است.

حماسه 9 دی در استمرار حماسه 22 بهمن است

این مسئول با یادآوری اینکه حماسه 9 دی در سال 88 در ردیف حماسه عظیم 22 بهمن سال 57 است، بیان داشت: حضور مثال‌زدنی مردم در حماسه 9 دی به فتنه‌گران و براندازان داخلی و خارجی هشداری جدی بود تا دیگر مرتکب اشتباه در محاسبات خود نشوند چرا که این ملت سابقه درخشانی در دفاع از اسلام و انقلاب دارد.

رمز اقتدار تبعیت از ولایت

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این روز سرنوشت‌ساز و تاریخی مردم ایران از رای 40 میلیونی خود در انتخابات دفاع کرده و به همه مستکبران اعلام کردند در نظام مردم‌سالاری دینی آنچه که اهمیت والاتری دارد حفظ وجهه بین‌المللی نظام است که هیچ وقت غبار فراموشی و ناملایمتی بر آن نمی‌نشیند.

علامتی افزود: آنچه امروز می‌تواند نوید‌بخش آینده روشن برای انقلاب اسلامی باشد تفکر بر‌آمده از 9 دی است که از این روز به عنوان شکوه و عظمت حضور مردمی یاد شده که همیشه در تاریخ این ملت ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید از عبرت‌های 9 دی به خوبی استفاده کنیم چرا که امروز به تفکر 9 دی نیاز داریم تا با همین تفکر توطئه‌ها و تهدیدات دشمن را خنثی کنیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: نوجوانان و جوانان ما به عنوان آینده‌سازان این کشور باید از این تجارب گران قیمت و همیشه ماندگار استفاده کنند و بدانند که رمز دوام این نظام و انقلاب پیوند ناگسستنی امت با ولایت است.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول