اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

پرداخت 52 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه کشاورزی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: 52 میلیارد ریال برای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت 52 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه کشاورزی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در سفر به خوی در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید دولت در زمینه توسعه بخش کشاورزی در استان آذربایجان‌غربی نیز به این موضوع اهتمام کافی وجود دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع در شهرستان‌ها بیشتر مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌ها مورد توجه بیشتر قرار دارد.

جلال‌زاده با اشاره به تصویب طرح‌های توسعه بخش کشاورزی استان، عنوان کرد: 52 میلیارد ریال در این زمینه به متقاضیان واگذار شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: طرح‌هایی که در شورای توسعه کشاورزی استان مورد تصویب قرار می‌گیرند پس از معرفی به بانک‌های عامل می‌توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

این مسئول اعلام کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شده تا بانک‌های عامل در مدت 20 روز به متقاضیانی که از کارگروه توسعه کشاورزی مصوبه دارند 185 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خوی در این زمینه، اعلام کرد: شهرستان خوی 16 ممیز نیم درصد از کل تسهیلات دریافتی این حوزه را به خود اختصاص داده است.

جلال‌زاده با بیان اینکه هنوز ظرفیت‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده کرد، افزود: برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها باید از تمام توان خود بهره گیریم.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول