اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر:

70 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی در کشاورزی اهر جذب شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی اهر گفت: 70 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی در بخش کشاورزی این شهرستان جذب شده است.

70 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی در کشاورزی اهر جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت عبادپور که صبح امروز در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی این شهرستان سخن می‌گفت، از جذب اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اعتبارات در قالب طرح توسعه بخش کشاورزی با نظارت کارشناسان این مدیریت در زیربخش‌های مختلف کشاورزی و برای اجرای طرح‌های زیربنایی هزینه می‌شود.

عبادپور با اشاره به اهمیت اجرای این طرح‌ها در ارتقای کمی و کیفی بخش کشاورزی شهرستان اضافه کرد: اجرای طرح‌های گاوداری‌های صنعتی، مرغداری‌ها و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از جمله تولید کنسانتره میوه، تولید جعبه‌های پلاستیکی، احداث سردخانه، اجرای طرح‌های مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی، پرورش زنبور عسل، همچنین طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های زراعی و باغی و نیز افزایش تعداد شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای بخش کشاورزی از جمله مواردی است که در سال‌جاری با هزینه‌کرد اعتبارات جذب شده در این شهرستان انجام خواهد شد.

در این نشست توسط اعضای ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی، 22 طرح بالای 500 میلیون ریال با اعتباری معادل 62 میلیارد و 944 میلیون ریال و قابلیت اشتغال‌زایی برای 71 نفر به تصویب رسید.

میزان جذب تسهیلات بخش کشاورزی در استان در سال‌جاری، 42 درصد و در شهرستان اهر 138 درصد بوده است.

تاکنون 18 هزار و 168 پرونده مربوط به خسارات وارده به بخش کشاورزی در مناطق زلزله‌زده تشکیل و 14 هزار و 953 پرونده برای دریافت غرامت خسارت به بانک عامل معرفی شده‌ است.

همچنین با توسعه تعامل سازمان جهاد کشاورزی استان با نهادهای مسئول در امر یاری‌رسانی به مناطق زلزله‌زده استان، نصب 11 هزار و 456 اتاقک نگهداری دام در این مناطق به صورت کامل انجام شده است.

انتهای پیام/60002/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول