اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی آمل مطرح کرد

ضرورت پیگیری تعهدات اشتغالزایی در پرداخت تسهیلات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل بر ضرورت پیگیری تعهدات اشتغالزایی تسهیلات‌گیرندگان تاکید کرد.

ضرورت پیگیری تعهدات اشتغالزایی در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرمضانی عصر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان با بیان اینکه در سال‌جاری اشتغال 11هزار و 700 نفر بر عهده شهرستان آمل گذاشته شده است، افزود: اشتغال ایجاد شده باید وارد سامانه رصد شود.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال در آمل 18 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این میزان از مجموع اعتبارات مشاغل خانگی و اعتبارات شهرستانی ایجاد شده است.

رمضانی با اعلام اینکه اگر این میزان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود می‌توانیم چهار هزار شغل ایجاد کنیم، افزود: باید در تسهیلات اعطایی تعهداتی نیز مبنی بر ایجاد و حفظ اشتغال پیگیری شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های معرف تعهداتی در زمینه اشتغالزایی از تسهیلات اخذ شده نیز داشته باشند، گفت: ایجاد اشتغال با تسهیلات ارائه شده ضروری است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل با تاکید بر اینکه در زمینه کارگروه کشاورزی زمینه مساعدی برای ایجاد اشتغال وجود دارد، اظهار کرد: با میزان اعتباری که در این کارگروه وجود دارد می‌توان بخش مهمی از اشتغال شهرستان را ایجاد کرد.

رمضانی با اعلام اینکه قریب به 3 هزار فارغ‌التحصیل بخش کشاورزی در کاریابی‌های این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: اعتبار کارگروه کشاورزی باید در اولویت پرداخت به این فارغ‌التحصیلان بیکار باشد و یا اینکه وام گیرندگان از این افراد نیز به عنوان متخصص استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مجریان طرح‌ها بر استفاده از فارغ‌التحصیلان هدایت شوند، گفت: بای تلاش کنیم با پرداخت تهسیلات بیشترین میزان نیروی کار را وارد عرصه کار کنیم.

انتهای‌پیام/ 86011/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول