اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل بودجه زیارت

اعتبار ساماندهی ستاد تسهیلات زائران در خراسان رضوی پیش‌بینی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: مقرر شد از محل بودجه زیارت اعتباری برای ساماندهی ستاد تسهیلات زائران پیش‌بینی و در اختیار دبیرخانه قرار گیرد.

اعتبار ساماندهی ستاد تسهیلات زائران در خراسان رضوی پیش‌بینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مؤمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقرر شد از محل بودجه زیارت اعتباری برای ساماندهی امور مرتبط با ستاد تسهیلات زائران پیش‌بینی و در اختیار دبیرخانه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دبیرخانه ضمن نظارت کامل بر فعالیت معاونت‌های ستاد و پس از اخذ گزارش‌های هر حوزه، نسبت به تدوین و تهیه گزارش مکتوب و مستند اقدام کند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد تسهیلات سفرهای خراسان رضوی که در دفتر استاندار خراسان‌رضوی با حضور معاونت‌ها و اعضای ستاد برگزار شد، از این پس عنوان ستاد تسهیلات سفر به ستاد تسهیلات زائران تغییر یافت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی اظهار داشت: در این جلسه مصوباتی در زمینه نحوه ارتباط و یا اقدامات لازم برای استقبال از زائران در دهه آخر صفر و همچنین زائران پیاده طرح و به تصویب رسید.

 وی تاکید کرد: با عنایت به اینکه مسئولیت کمیته اسکان به این اداره‌کل واگذار شده، برنامه‌ریزی لازم برای ‌هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از قبیل آموزش و پرورش و تربیت‌بدنی و تمام واحدهای اقامتی به انجام رسیده تا امسال خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به زائران پیاده صورت گیرد.

مؤمنی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد تمام معاونت‌ها نمایندگان خود را برای استقرار در ستاد تسهیلات زائران واقع در خیابان مدرس - اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد معرفی کنند.

انتهای پیام/70003/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول