اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود سلیقه‌ها

اتحاد بین ملت ایران الگویی جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: ملت ایران اسلامی با وجود داشتن اختلافات فکری و تفاوت در سلیقه‌ها همه با هم متحد هستند و این اتحاد الگوی دیگر کشورهاست.

اتحاد بین ملت ایران الگویی جهانی است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب فرا رسیدن حماسه 9 دی را تبریک گفت و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز حضور یکپارچه داشته و بدون هماهنگی قبلی و به صورت خودجوش در میدان‌ها و خیابان‌ها حضور یافته و شعارهای ضداستکباری سر دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در این روز سرنوشت‌ساز یک حادثه ماندگار در تاریخ رقم زدند، افزود: در این روز اقشار مختلف جامعه اعم از ترک، کرد، فارس شرکت کردند تا ثابت کنند با وجود داشتن اختلافات فکری و تفاوت در سلیقه‌ها همه با هم هستند.

امام جمعه میاندوآب اضافه کرد: در این روز همه مردم اعم از پیر و جوان حضور به هم رساندند و خانواده‌ها فرزندان خردسال خود را برای شرکت در این رویداد بزرگ آماده کردند تا به رهبری اعلام کنند فرزندان آنها نیز سربازان آینده نظام بوده و در مقابل دشمن صف‌آرایی می‌کنند.

قهرمانی حماسه 9 دی را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان دانست و اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران در این روز توسط رسانه‌های گروهی نقاط مختلف جهان مخابره شد به طوری که ماه‌ها نیز انعکاس آن ادامه پیدا کرد تا جایی که بهت و حیرت ایادی استکبار جهانی را به دنبال داشت.

وی با اظهار به اینکه ملت ایران، نظام اسلامی را متعلق به خود دانسته و برای اعتلای آن تلاش می‌کنند، افزود: همه اقشار جامعه فراخور توانایی و قابلیت‌های خود را برای مجد و عظمت کشور همت گماشته و این همکاری و همدلی در آئین‌های سیاسی و ملی بیشتر ظهور و بروز پیدا می‌کند.

امام جمعه میاندوآب با اظهار به اینکه ملت ایران در مواقع بحرانی احساس مسئولیت کرده و برای رفع معضل‌ها مشارکت می‌کنند، گفت: در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها حضور مؤثر و فعال داشته و از مشارکت سیاسی در امور کشور به هیچ عنوان دریغ نمی‌کنند.

اتنهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول