اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

ساکتین فتنه منفورترین افراد جامعه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: ساکتین و حامیان فتنه از منفورترین افراد جامعه هستند.

ساکتین فتنه منفورترین افراد جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تویسرکان نهم دی ماه را به یادگار مانده از عاشورا خواند و اظهار داشت: نهم دی ماه که روز بصیرت و میثاق مردم و ولایت است.

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه روز فریاد «یا حسین» است، ادامه داد: فریاد «یا حسین» به معنای این است که یاران اباعبدالله در روز عاشورا با امام و ولی خود بیعت کردند و تا آخر لحظه عمر خود ایستادند و به شهادت رسیدند تا ولایت تنها نماند.

امام جمعه تویسرکان ابراز داشت: در نهم دی ماه و امروز امت ایران اسلامی با همان فریاد یا حسین با ولی خود تجدید عهد کرده و به فتنه‌گران اعلام می‌کنند تا زمانی که ملت ایران زنده هستند، جائی برای فتنه‌گران نخواهد بود.

وی ادامه داد: نهم دی راه صلاح و فلاح را به همه نشان داد تا دیگر بهانه‌ای برای کسی نماند که بتواند راه حق را از ناحق و سره را از ناسره تشخیص ندهد.

ارزنده ابراز داشت: ساکتین فتنه هنوز هم لب نگشوده‌اند و ساکت مانده‌اند و یا برخی که رنگ عوض کردند و برخی که در مقابل فتنه بودند اکنون دارند به فتنه‌گران کمک می‌کنند، پس باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه ساکتین و حامیان فتنه از منفورترین افراد جامعه هستند، گفت: مگر خیانت فتنه‌گران با گذشت دو سال و 10 سال و 30 سال از ذهن مردم پاک می‌شود  این لکه ننگ تا ابد در دامن آنان خواهد ماند.

امام جمعه تویسرکان خیانت فتنه‌گران را برگرفته از دنیاطلبی و عدم حرکت در خط ولایت دانست و گفت: رهبر عزیز انقلاب فرمودند وقتی در آینده بیگانگان خاطرات خود را در خصوص فتنه 88 بنویسند آن وقت مشخص می‌شود چه نقشه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی داشتند؟

وی با بیان اینکه فتنه‌گران با رنگ و لعاب جدید می‌آیند، تأکید کرد: امروز همین فتنه‌گران آمدند تا نقش محکومی که حکم شاکی را دارد به خود بگیرند لذا حق به جانب آمدند و می‌خواهند در انتخابات شوراها که شورای نگهبان در آن نقش ندارد ورود پیدا کنند و پیروز این عرصه باشند و در گام‌های بعدی وارد مجلس و ریاست جمهوری شوند، این افراد این قدر پرو و بی‌آبرو هستند و جالب است که قیافه حق به جانب هم گرفتند.

ارزنده در ادامه با تقدیر از برخورد نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و اقتدار قوه قضائیه در برخورد با این افراد گفت: چرا وقتی وزیر اطلاعات در خصوص فردی که زندان بود حدود 12 جرم اعلام کرد و همین فرد پرونده 2 هزار صفحه‌ای در کمسیون اصل 90 مجلس دارد با وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد می‌شود و یک نماینده مجلس به این موضوع اعتراض می‌کند زود علیه او به دادگاه ویژه روحانیت شکایت شود؟

وی ادامه داد: چرا باید تنها افراد درجه 3 و 4 فتنه 88 زندان بروند، ولی درجه اول و دوم آزاد شوند؟ چطور بود که در مجلس ششم وقتی نمایندگان تحصن کردند کسی از آن‌ها شکایت نکرد گویا امروز برخی خود را سرور مردم می‌دانند و ملت را غلام خود انگاشتند.

امام جمعه تویسرکان افزود: چرا اگر نماینده‌ای برای گفتن حق فریاد زد هم باید علیه او به دادگاه شکایت شود هم بلندگوی او قطع شود و افراد محکوم شده با تمام اعضاء خانواده علیه او شکایت کنند؟ این خود مصداق زورگیری است.

وی ادامه داد: زورگیر فقط آن نیست که فردی را با قمه از موتور پائین بکشد و 15 هزار تومان پول توی جیب او را بگیرد! ولی اگر پسر عده‌ای در رأس فتنه بود باید آزاد شود. به قول سردار احمدی مقدم دزدان کلان آزاد هستند و ما دنبال دستگیری قالپاق‌دزدها هستیم.

ارزنده گفت: اگر قرار است کاری قانونی باشد باید برای همه اجراء شود چرا باید علیه یک بزرگوار در مجلس حرفی زده شود و 40 روز است که نامه‌ای در خصوص این موضوع به هیئت رئیسه داده شده ولی قرائت نشده ولی به محض اینکه علیه مهدی هاشمی حرف زده شد مصاحبه کردند و نامه آنان را قرائت کردند؟

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه فکر نکنید مردم نمی‌دانند و نمی‌فهمند، ابراز داشت: مردم به خاطر ولایت ساکت ایستادند.

امام جمعه تویسرکان افزود: برخی نیز به محض اینکه حرفی خلاف نظرشان زده می‌شود فرد را کنار می‌زنند و یا عزل می‌کنند فکر می‌کنید این گونه اعمال در خارج از کشور بازتاب ندارد؟ هر کس یک جور عمل می‌کند، یک جور ضربه می‌زند آن هم در زمانی که مردم دارند با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام کارها شعاری شده است، ابراز داشت: رهبری روز چهارشنبه در خصوص وحدت بین مسئولین سخنان ارزشمندی می‌فرمایند همه روز پنج‌شنبه نامه می‌دهند و دم از وحدت می‌زنند اما از روز شنبه نامه‌پراکنی‌ها و عملکردهای خلاف وحدت آغاز می‌شود!

ارزنده افزود: برخی از مسئولان به خاطر حزب و حزب‌بازی اسلام، انقلاب، رهبری و خون شهدا را زیر سئوال بردند و باید در روز قیامت پاسخگوی این گونه اعمال خود باشند.

انتهای پیام/8909/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول