اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

حماسه 9 دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: حماسه 9 دی صحنه تجلی اراده ملت انقلابی ایران در دفاع از حریم ولایت و تیر خلاصی بر پیکره فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حماسه 9 دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه‌گران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی صبح امروز در جلسه گرامیداشت 9 دی با حضور فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: اکنون ما باید برای رهبر جامعه اسلامی سربازانی همچون عمار یاسر باشیم و حتی یک لحظه هم در اطاعت از ولایت فقیه شک و تردید نکنیم.

وی حماسه 9 دی را صحنه تجلی اراده ملت انقلابی ایران در دفاع از حریم ولایت و تیر خلاصی بر پیکره فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: بزرگداشت این روز تاریخی و حماسه فراموش نشدنی به عنوان نماد بصیرت و وحدت موجب تقویت بیش از پیش این فرهنگ در جامعه است.

اعتمادی به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با بصیرت اشاره کرد و افزود: ایشان در تعریف بصیرت فرمودند، «بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین (ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت».

وی با اشاره به نمونه‌هایی از بی‌بصیرتی در ادوار مختلف تاریخ اسلام بیان کرد: برخی از اهالی کوفه چند ماه بعد از حادثه عاشورا قیام کردند و به شهادت رسیدند و به امام حسین (ع) ایمان داشتند، اما آن وظیفه‌ای را که باید عمل می‌کردند، انجام ندادند، زیرا «لحظه» و عاشورا را نشناختند.

فرماندار شهرستان انار به شخصیت والای عمار یاسر اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های بارز عمار داشتن دلی شجاع و ایمانی راسخ نسبت به ولایت و اسلام بود و هر آنچه را که رهبرش امر می‌کرد با دل و جان و بدون هیچ‌گونه اعتراضی پذیرا می‌شد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول