اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع):

فتنه‌گران با اساس دین و شریعت مشکل داشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: فتنه‌گران با اساس دین و شریعت مشکل داشتند.

فتنه‌گران با اساس دین و شریعت مشکل داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران که به مناسبت ایام بصیرت، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین بود، اظهار داشت: دشمنی‌های استکبار جهانی با ملت و انقلاب ما یکی دو تا نبود اما فتنه 88 بسیار پیچیده‌ای بود و به همین دلیل حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ما ماندگار شد.

وی تصریح کرد: دشمن سعی کرد مردم ما را از ارزش‌های خود دور کند اما باور و اعتقاد شکل گرفته در نظام اسلامی مانع این مهم شد و مردم با تمسک به اصل ولایت فقیه مانع پیشبرد اهداف دشمنان شدند.

علی نصیری با اشاره به دشمنی‌های استکبار با انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن کاملا به این موضوع پی برده بود که باید جنگ نرم و فرهنگی بر ضد نظام ما به راه اندازد، این که  رهبری سال‌ها قبل ناتو فرهنگی و جنگ نرم را مطرح کردند به همین دلیل است، دشمن به این نتیجه رسیده بود که از طریق جنگ‌های نظامی نمی‌تواند به انقلاب آسیب برساند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: دشمن می‌دانست حمله به باورها تنها راه ضربه به نظام است، برای رسیدن به اهداف خود ظرفیت‌هایی را نیز درون خود نظام ایجاد کرد و سعی در ایجاد شکاف و تفرقه کرد، کسانی در فتنه 88 آب به آسیای دشمن ریختند و در مسیر خواسته‌های دشمنان حرکت کردند که زجر کشیده انقلاب بودند، اما به دلیل ضعف در باورها و اعتقادات و عدم بصیرت نتوانستند راه را از بیراهه تشخیص دهند و در برابر انقلاب زاویه گرفتند.

وی افزود: به اسم مردم‌سالاری، دموکراسی و صیانت از آرای مردم و الفاظ زیبایی از این دست ورود کردند اما در حقیقت خواسته آنها چیز دیگری بود، خواست آنها تضعیف انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در ادامه، به بررسی اقدامات دشمن در فتنه 88 پرداخت و تأکید کرد: در انتخابات ابتدا سعی کردند حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کاهش دهند ولی موفق نشدند، سپس از شب 22 خرداد فتنه را شروع کردند، اینها با اساس دین و شریعت مشکل داشتند.

وی اظهار داشت: پس از خطبه‌های تاریخی رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد رنگ شعارها عوض شد، دیگر مستقیما شعار ضد اصل ولایت فقیه می‌دادند، اصلی که مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب بود، در روز عاشورا به هتاکی پرداختند اما نمی‌دانستند مردم در مورد مقدسات و ارزش‌های خود با کسی شوخی ندارند.

سخنران قبل از خطبه‌های امروز نماز جمعه ورامین گفت: رویکرد امروز دشمن در جنگ نرم رویکرد اقتصادی است، می‌خواهند در آستانه انتخابات 92 آستانه تحمل مردم را لبریز کنند، تا ناامنی ایجاد کنند؛ بر همین اساس باید همه آگاه باشیم.

انتهای پیام/2462/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول