اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

فتنه‏گران شرایط بعد از انتخابات را فرصت انتقام قرار دادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: فتنه‏گران شرایط بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری را فرصت و مبنایی برای انتقام از مردم ایران قرار دادند.

فتنه‏گران شرایط بعد از انتخابات را فرصت انتقام قرار دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان دماوند اظهار داشت: امسال برنامه‏های متنوعی برای تبیین اهداف 9 دی در شهرستان دماوند برپا می‏شود.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‏های می‏توان به سخنرانی آیت‏الله «سیدمحمود علوی»، عضو مجلس خبرگان رهبری در دماوند اشاره کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: فتنه‏گران شرایط بعد از انتخابات را فرصت و مبنایی برای انتقام از مردم ایران قرار دادند و در این ارتباط در دعای ندبه می‏خوانیم که قد علم کردن دشمنان مقابل امیرمؤمنان، علی(ع) از بغض مانده در دل آنها از حوادثی مانند غزوة حنین بود.

وی ادامه داد: حضور حماسی و خودجوش مردم ولایت‏مدار ایران اسلامی در 9 دی نشان داد که این جامعه اهل کوفه نیست که علی در آن تنها بماند.

دشمن نمی‏تواند خدشه‏ای به جایگاه ولایت وارد سازد

امام جمعه دماوند اضافه کرد: مردم بصیر و هوشیار کشورمان در آن روز حساس نشان دادند که دشمن نمی‏تواند خدشه‏ای به جایگاه والای ولایت فقیه وارد سازد.

علاءالدینی افزود: از دیگر نکات قابل برداشت از آن وقایع، می‏توان به ناکامی دشمنان در حمله نظامی و تحریم‏های اقتصادی اشاره کرد.

وی ادامه داد: این هوشیاری از سوی مردم و مسئولان باید در انتخابات آتی نیز وجود داشته باشد؛ چراکه دشمن بار دیگر در پی موج‏سواری در تلاطم دریای انتخابات است.

جنایات اخیر آمریکا ناشی از انحطاط اخلاقی است

امام جمعه دماوند همچنین جنایات وحشتناک اخیر در مدارس ایالات متحده را ناشی از انحطاط اخلاقی در این کشور خواند.

علاءالدینی اظهار داشت: در حوادث اخیر داخلی در آمریکا، چند کودک بی‏گناه قربانی انحطاط اخلاقی در این کشور شدند.

وی ادامه داد: با نگاهی به آن حوادث تلخ، این واقعیت در اذهان تداعی می‏شود که چگونه کشوری با چنین وضع امنیتی می‏تواند دموکراسی را در سایر نقاط جهان برپا سازد؟

علاءالدینی اضافه کرد: امروز نباید از این حقیقت بارز غافل شد که قوانین مصوب در جهان غرب نه تنها نسخه‏ای کاربردی برای سایر ملل نیست، بلکه در خود این کشورها نیز کارایی خود را از دست داده یا اساساً از ابتدا کارکرد مطلوبی نداشته است.

امام جمعه دماوند افزود: حتی برخی کارشناسان امور سیاسی و اجتماعی پای خود را فراتر گذاشته و قوانین کشور آمریکا را عنصر نابودگر آن جامعه قلمداد می‏کنند.

وی ادامه داد: در این بین، اسلام و قوانین اسلامی به عنوان قلل رفیع سعادت انسان در هر دو جهان مطرح می‏شود.

علاءالدینی اضافه کرد: قانون اسلام به دور از زشتی‏های قوانین ساختگی بشر که ناکارآمدی آنها هر روز بیش از پیش آشکار می‏شود، هیچ جایگزینی ندارد.

مسیح(ع) مبشّر پیامبر اسلام(ص) است

امام جمعه دماوند همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت مسیح(ع) خاطرنشان کرد: حضرت مسیح(ع) به دلیل جایگاه والای خویش تحت عنوان «کلمة‏الله» در قرآن کریم از سوی خداوند متعال خطاب می‏شوند.

علاءالدینی تصریح کرد: ولادت ایشان، تکلّم در آغوش حضرت مریم(س)، زندگی آن حضرت و حتی زنده ماندن این فرستاده خداوند برای حضور در رکاب حضرت ختمی مرتبت، مهدی موعود(عج) همه و همه معجزات الهی هستند.

وی اضافه کرد: حضرت مسیح(ع) در آن روز بزرگ همه اهل نصارا و عاشقان مسیحی ولایت را به پیروی از امام دوازدهم شیعیان و تشکیل جامعه مهدوی رهنمود می‏سازند.

امام جمعه دماوند افزود: انتظار امروز جهان از پیروان حضرت مسیح(ع) بازگشت به آموزه‏های این فرستاده الهی به عنوان مبشّر رسول گرامی اسلام(ص) است.

انتهای پیام/2568/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول