اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد

فتنه‌گران مطرود امام و شهدا هستند/ هوای نفسانی ریشه فتنه‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ریشه تمام فتنه‌ها هوای نفسانی است، گفت: فتنه‌گران جایی در بین ملت ندارند و مطرود امام(ره)، شهدا و همه خوبان عالم هستند.

فتنه‌گران مطرود امام و شهدا هستند/ هوای نفسانی ریشه فتنه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمد حجازی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تشریح روند فتنه 88 در ارتباط با راه برون از فتنه‌ها اظهار داشت: راه برون رفت از فتنه‌ها، پناه‌بردن به خداست و پناه‌بردن به خدا هم شرایطی از جمله تقوا، صبر، مقاومت، پرهیز از نفاق و ... دارد.

وی افزود: دشمن بداند این ملت هوشیار و بصیر همیشه به درستی به وظایف عمل کرده و تا زمانی که دینداری و تبعیت از ولایت و رهبری در بین مردم است دشمن به اهدافش دست نخواهد یافت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همانطور که ملت در جریان فتنه 88 نشان داد گسترده‌تر از گذشته در صحنه‌ها حاضر خواهد بود و همه فتنه‌گران را به جای خود خواهد نشاند.

حجازی با تشریح فتنه‌های متعدد در تاریخ اسلام و ایران گفت: اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، جریان اصلاح طلبی، فتنه 78 و کوی دانشگاه و فتنه 88 از فتنه‌های بزرگی بودند که ایران اسلامی با آنان درگیر بود که شاید بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین این فتنه‌‌ها فتنه سال 88 بود.

حماسه 9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد

وی اظهار داشت: عملکرد ملت در تمام فتنه‌ها غرور آفرین بود هر چند برخی از این عملکرد‌ها با تاخیر همراه شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح روند شکل‌گیری فتنه 88 را تشریح کرد و گفت: عملکرد فتنه‌گران در توجه نکردن به اصول انقلاب موجب شد ملت بیدار شود و متوجه شدند هدف فتنه‌گران از بهانه تقلب ضربه زدن به اصل نظام است.

حجازی گفت: وقتی فتنه‌گران شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند می‌خواستند مقاومت را با ابهام مواجه کنند و حتی در روز قدس نیز علیه قدس شعار دادند.

وی بیان کرد: اوج کار فتنه‌گران، آتش زدن حسینیه‌ها و تکایا در تهران بود تا احساسات ملت را جریحه‌دار کنند اما ملت ایران در تاریخ نهم دیماه حماسه‌ای به پا کرد و در تاریخ ایران ماندگار شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: ویژگی مشترک فتنه‌ها این است که در شرایط فتنه شبهه‌افکنی می‌کنند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

حجازی گفت: در این شرایط شخصیت محوری به جای حقیقت محوری نمود پیدا می‌کند و ملاک حق و باطل نیز اشخاص می‌شوند.

انتهای پیام/66006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول