اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد

دشمن شکست‌خورده به فکر فتنه‌های جدید

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن شکست‌خورده در فتنه‌های گذشته به فکر فتنه‌های دیگر است بنابراین بصیرت‌افزایی مهم‌ترین سلاح مبارزه با آنهاست.

دشمن شکست‌خورده به فکر فتنه‌های جدید

عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن نهم دی اظهار کرد: نهم دی روز تجلی مردم‌سالاری دینی و ولایت‌محوری مردم است و در این روز خط بطلانی به جریان فتنه و توطئه دشمن کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: نهم دی نشان داد یگانه عامل موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها مقاومت بر محور ولایت است.

* نهم دی روز جوشش غیرت دینی بود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه نهم دی روز جوشش غیرت دینی مردم بود، گفت: حرکت مردم در این روز نشان داد که ملت در برابر تهاجم به حیات دینی خود چگونه عکس‌العمل نشان می‌دهند و این امر ثابت شد که با مقاومت، ایستادگی و بصیرت می‌توان بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌ها را خنثی کرد.

وی ادامه داد: درس قیام نهم دی برای آزادی‌خواهان و آزادی‌گرایان سراسر دنیا این بود که یگانه راه دستیابی به آزادی به معنای واقعی مبارزه با طاغوت‌هاست.

حاجی‌صادقی پیوند با ولایت و در محضر احکام خدا حرکت کردن را از دیگر پیام‌های نهم دی ذکر کرد و افزود: یگانه شعار مردم در نهم دی سال 88 پیوند با ولایت بود و این روز در حقیقت تجلی، نمایانگر و نشان‌دهنده ولایت‌محوری است.

 

*بصیرت کافی رمز شکست نقشه‌های دشمن

وی با بیان اینکه بدون تردید دشمن شکست‌خورده در فتنه گذشته در اندیشه فتنه‌های دیگر است گفت: بصیرت‌افزایی و تقویت روحیه ولایت‌محوری از جمله اقداماتی است که از تحقق نقشه شوم دشمن جلوگیری می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: اگر نسبت به نقشه‌ها و ایده‌های دشمن بصیرت کافی داشته باشیم و بتوانیم مقاومت کنیم دشمن جرأت انجام اقدامات گذشته را نخواهد داشت.

وی یادآور شد: استکبار تا روحیه استکباری دارد جز به سازش در قالب دست کشیدن از اصول انقلاب راضی نیست.

انتهای پیام/78003/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول