اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

بصیرت مردم، بساط فتنه‌گران را برچید

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس گفت: بصیرت و آگاهی مردم در 9دی‌ ماه 88 بساط فتنه‌گران را در هم کوبید و توطئه دشمنان و منافقان علیه نظام را خنثی کرد.

بصیرت مردم، بساط فتنه‌گران را برچید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در 9 دی‌ ماه برخواسته از ایمان و اعتقاد راسخ به انقلاب و ارزش‌های دینی آنها بود.

وی اضافه کرد: این حماسه به دنیا نشان داد که انقلاب اسلامی از یک پایگاه مستحکم مردمی برخوردار است و هرگز این پایگاه را از دست نداده است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ملت ایران در 9 دی ماه، در مقابل دشمنان نظام و اسلام ایستادند و به فتنه‌گران ثابت کردند که همواره مطیع ولی امر مسلمانان هستند.

سجادیان بیان کرد: 9 دی، روز عشق و علاقه مردم به رهبری، نظام و انقلاب بود و با حضور گسترده در راهپیمایی این روز، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

وی اظهار کرد: در فتنه سال 88، خطبه‌های بسیار حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برادری، تفاهم و رعایت قانون، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه داشت.

فرمانده انتظامی فارس گفت: اقتدار مردمی و معنوی انقلاب اسلامی و هوشمندی مقام معظم رهبری سبب انزوای سیاسی جریان فتنه و موجب انسجام مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز ارتقای بین‌المللی نظام اسلامی شد و این امر عامل اصلی پیروزی مردم بر فتنه‌گران بود.

سجادیان تصریح کرد: کشوری که در سایه ولی فقیه هدایت و رهبری می‌شود، همواره پیروز بوده و دشمنان نمی‌توانند هیچ آسیبی به آن وارد کنند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه در راهپیمایی نهم دی سال 88 نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در مقابل فتنه‌گران می‌ایستند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی ملت در این روز، منجر به خنثی شدن فتنه و تجدید بیعت با ولایت و عظمت نظام جمهوری اسلامی در دنیا شد و دشمنان را ناامید و مایوس کرد.

سجادیان ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه خود به مردم آموخت که پیمودن راه امام حسین (ع) با بصیرت عملی می‌شود و ملت بزرگ ایران نیز انواع فتنه‌ها را در طول 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تقویت بصیرت، خنثی کردند.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون میثاق امت با ولایت و رهبری به یک واقعه بیادماندنی در حافظه تاریخ تبدیل شده و درس عبرتی برای بدخواهان نظام است و در تمام طول انقلاب اسلامی ثابت شده که باید با بصیرت و با پیروی کامل از ولایت فقیه دشمن را ناکام کرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول