اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 9 دی سپاه حضرت عباس اردبیل اعلام کرد

آتش قهر ملت در 9 دی فتنه‌گران را به انزوا کشاند

خبرگزاری فارس: در آستانه 9 دی روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، سپاه حضرت عباس از حماسه 9 دی به عنوان آتش قهر ملت ایران در به انزوا کشاندن فتنه‌گران و دشمنان یاد کرد.

آتش قهر ملت در 9 دی فتنه‌گران را به انزوا کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سپاه حضرت عباس استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای در پاسداشت 9 دی روز بزرگداشت بصیرت امت و همدلی با ولایت اعلام کرد: در 9 دی ملت ایران در بیعتی تاریخی با رهبر معظم انقلاب به همه جهانیان ثابت کردند که این ملت از اندوخته معنوی و ارزشی بهره می‌برد که هرگز با چنین سرمایه‌ای عظیم در مسیر انحراف و انحطاط قرار نمی‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: در 9 دی ماه ملت رشید ایران با عزمی راسخ‌تر از سبلان به میدان آمدند و با وحدت و همدلی معادلات استکبار را به هم زدند و آنها را در سه سال اخیر به حیرت برده و مبهوت کردند.

در این بیانیه سپاه استان اعلام کرد: در یوم‌الله 9 دی نقشه‌های جهان استکبار که نمودی از ضربه وارد کردن به حیثیت این انقلاب بود، خنثی شده و در یک رستاخیز عظیم حرکت ملت ایران به شکوفایی و انسجام واقعی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سپاه حضرت عباس استان اردبیل در ادامه این بیانیه آورده است: در مقطع کنونی نیز استکبار با سرخوردگی از جبهه‌هایی که از آن شکست خورده امروز در صحنه حاضر شده تا شاید به این نظام ضربه وارد کند اما شریان حیاتی نظام کفر را علمداران ابوالفضلی این سرزمین از بین می‌برند و اجازه نمی‌دهند جمهوری اسلامی ایران جولانگاه اندیشه بدخواهانی باشد که با فتنه‌گری و نفاق و دورویی سعی کردند برای این ملت خط و نشان بکشند.

در ادامه به رکن انقلاب اسلامی در مفهوم ولایت فقیه تاکید شده و آمده است: دشمن هدفی جز تضعیف رهبری نظام و ارزش‌های اصیل نداشت به همین دلیل در چند ماه فتنه‌گری سعی کرد این جایگاه‌ها را مورد تهدید و تزلزل قرار دهد تا شاید برای خود نام و نشانی پیدا کند اما خروش ملت در 9 دی چنین کف کثیفی را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ‌زمانی که فتنه‌جویان، بحران‌سازان و بدخواهان خیمه‌های خود را در اردوگاه بیگانه برپا کردند دگر اندیشان و تمامیت‌خواهان غافل نیز سوار بر مرکب آرزوهای باطل سعی کردند به قطار نظام سنگ کینه و دشمنی پرتاب کنند و در این غبار فتنه برخی فرصت‌طلبان نیز مهلت یافتند به مقدس‌ترین احساسات مذهبی مردم و تشیع هتک حرمت کنند که آگاهی، بصیرت و ایمان مردم قدرتمند جلوی چنین اندیشه‌های فاسد نظام استبدادی را گرفت.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول