اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:

ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مصطفی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر تجهیزات فرودگاه بین‌المللی اردبیل افزایش یافته و شاهد نصب دستگاه کت‌دو بودیم، پروازهایی که بیش از این به دلیل تغییرات ناگهانی هوا و شرایط جوی نامناسب لغو می‌شد در حد توان برقرار شده و شاهد انجام این پروازها هستیم.

وی با یادآوری اینکه بیشترین عملیات برف‌روبی فرودگاهی کشور در اردبیل صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در یک سال گذشته بیش از 60 روز عملیات برف‌روبی در این فرودگاه صورت گرفته که در بین فرودگاه‌های کشور این امر بی‌نظیر است.

صفایی همچنین از ارتقای سطح ایمنی پروازهای اردبیل در سال‌های اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: فرودگاه اردبیل در چند سال اخیر با مجهز شدن به امکانات مدرن و پیشرفته در زمینه ایمنی و امنیت پروازها و خدمات ناوبری توانسته است به سطح خوبی از سرویس‌دهی برسد.

این مسئول از امکان فرود آمدن هواپیماهای غول‌پیکر نیز در فرودگاه اردبیل خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه این فرودگاه از تجهیزات مناسب آتش‌نشانی و همچنین کت هفت برخوردار است امکان فرود هواپیماهای غول‌پیکر در این فرودگاه بین‌المللی نیز فراهم آمده است.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: ما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تزریق اعتبار مناسب در حال نصب سازه فلزی سالن و تجهیزات آن هستیم که انتظار داریم اواخر سال 92 بتوانیم این سالن ترمینال خارجی را که از دغدغه‌های مردم بوده، احداث کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل یادآور شد:‌ در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب سالن مستقبلین اردبیل نیز به بهره‌برداری می‌رسد که این سالن با هدف ارتقای خدمات به مردم اردبیل به ویژه مستقبلین حجاج در حال ساخت است که این پروژه با 2.5 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/62001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول