اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون گردشگری کرمان خبر داد

راه‌اندازی پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های سیرجان و جیرفت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های سیرجان و جیرفت راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های سیرجان و جیرفت

مسعود دهقانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در نشست مشترک ملک‌زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مجمع نمایندگان استان و شماری از فعالان اقتصادی و گردشگری کرمان راه‌اندازی پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های سیرجان و جیرفت توسط شرکت هواپیمایی آسمان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این پروازها ارتباط هوایی شهرهای جیرفت و سیرجان با بسیاری از نقاط ایران برقرار می‌شود.

دهقانی با اشاره به موقعیت اقتصادی و گردشگری شهرهای سیرجان و جیرفت افزود: با پشتیبانی مقام عالی سازمان میراث فرهنگی کشور از این پس صادرات تولیدات و محصولات شهرهای جیرفت و سیرجان از طریق هوایی نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به حجم انبوه صادرات محصولات کشاورزی شهرستان جیرفت تصریح کرد: راه‌اندازی پروازهای مستقیم زمینه تسریع در صادرات این محصولات را فراهم می‌کند.

دهقانی همچنین با تأکید بر موقعیت اقتصادی شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: باید با همکاری شرکت‌های هواپیمایی نسبت به راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی از مبدا فرودگاه‌های شهرهای مختلف استان کرمان اقدام کرد.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول