اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم نظارت و مدیریت

فرودگاه 14 میلیارد تومانی سراوان خاک می‌خورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراوان، سیب‌سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود صرف 14 میلیارد هزینه، فردوگاه سراوان همچنان خاک می‌خورد.

فرودگاه 14 میلیارد تومانی سراوان خاک می‌خورد

هدایت‌الله میرمردازهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تجهیزات و امکانات فعلی فرودگاه سراوان نه تنها از هیچ فرودگاهی کمتر نیست بلکه از بسیاری از فرودگاه‌های کشور نیز بیشتر است.

وی افزود: بنا به درخواست مردم حوزه انتخابیه طی دوره هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی موضوع تعطیلی فرودگاه سراوان را از طریق جلسه حضوری و مکاتبات اداری با وزیر راه‌ و شهرسازی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی و فرودگاه‌های کشور پیگیری کردیم و با توجه به قول مساعد آن‌ها متاسفانه هنوز به نتیجه مطلوب دست نیافته‌ایم و این پول بیت‌المال با صرف هزینه‌های میلیاردی همچنان خاک می‌خورد.

نماینده مردم سراوان، سیب‌سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌ عنوان خدمتگذاران مردم این موضوع را در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری کرده‌ایم اما تلاش ادارات و دستگاه‌های متولی هنوز به نتیجه مثبت در این زمینه ختم نشده است.

وی با بیان اینکه مردم امروز فرصت سفر ریلی و یا جاده‌ای را ندارند، گفت: با راه‌اندازی مجدد این فرودگاه و فعال شدن پروازهای داخلی بسیاری از کارهای اداری مردم سر وقت و به نحو بهتری انجام می‌شود و تبادل دانشجو و اساتید، توریست و غیره از دیگر پیامدهای مثبت راه‌اندازی این فرودگاه است.

میرمرادزهی اضافه کرد: مردم خواستار راه‌اندازی پرواز سراوان -تهران و چابهار و بلعکس هستند و از آنجائیکه مردم منطقه در کشور پاکستان خویشاوند دارند، اگر پرواز سراوان - پاکستان نیز راه‌اندازی شود به دنبال آن ظرفیت‌های ویژه‌ای به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: تحقق این موضوع، خود یک فرصت مناسب برای شرکت‌های هواپیمایی است که در زمینه پروازهای خارجی فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم سراوان، سیب‌سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با راه‌اندازی فرودگاه سراوان، برقراری پرواز دوبی، بندرعباس و سراوان نیز تاثیر بسزایی در امر تجارت و بازرگانی در منطقه خواهد گذاشت.

دولت در ماه‌های پایانی عمر خود جان دوباره به فرودگاه سراوان ببخشد

وی ادامه داد: امیدواریم دولت دهم در ماه‌های پایانی خود، به فرودگاه سراوان جان دوباره ببخشد و حلاوت و شیرینی آن را به مردم منطقه هدیه بدهد.

میرمرادزهی افزود: نبود مدیریت و نظارت علت اصلی تعطیلی فرودگاه سراوان است.

وی گفت: دلیل خاصی مبنی بر تعطیلی فرودگاه سراوان وجود ندارد و تنها نبود اتحاد و همدلی و مدیریت و نظارت سبب رکود این فرودگاه شده است.

نماینده مردم سراوان، سیب‌سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر مشکلی برای فعالیت فرودگاه سراوان وجود داشت باید مسئولان محترم با همکاری و همفکری مشکل را برطرف کرده و نمی‌گذاشتند این سرمایه عظیم به حال خود رها شود.

وی گفت: تعطیلی فرودگاه سراوان سبب بیکاری بسیاری از مردم منطقه شد که آن‌ها همچنان خواستار راه‌اندازی فرودگاه و بازگشت به کار خود هستند.

میرمرادزهی بیان کرد: مسئولانی که به سمتی منصوب می‌شوند باید ادامه دهنده راه مسئولان قبلی بوده و پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرا را تا به اتمام رسیدن پیگیری کنند و آن پروژه‌ها را ادامه داده و به دلیل وجود مشکلات آن پروژه‌ها را حذف نکند.

وی گفت: بیش از 14 میلیارد تومان برای راه‌اندازی این فرودگاه هزینه شده است که امیدواریم مسئولان متولی برای راه‌اندازی مجدد آن تلاش کنند و مردم منطقه را خوشحال کرده و از این امکانات و تجهیزات برای رفاه مردم منطقه و سهولت سیر و سفر استفاده کنند.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول