اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شفیعی خبر داد

احداث 50 هتل در کنار فرودگاه بین‌المللی قم

خبرگزاری فارس: مجری احداث فرودگاه بین‌المللی قم پروژه احداث این فرودگاه را کاری فراملی توصیف کرد و از احداث 50 هتل نیز در کنار این فرودگاه خبر داد.

احداث 50 هتل در کنار فرودگاه بین‌المللی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی قم، محمدعلی شفیعی با اشاره به مزیت‌های احداث فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی تصریح کرد: این پروژه بزرگ به همراه شهرک فرودگاهی قم موجب افزایش توریست و همچنین اشتغالزایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم قم این پروژه را پذیرفته‌اند و در این راستا سهام‌های خوبی به فروش رسیده است، تصریح کرد: دولت با وجود اینکه در خصوص احداث فرودگاه بزرگ قم قول‌های مساعدی داده است اما امیدواریم خیلی زود به وعده‌های خود در این زمینه عمل کند.

مجری احداث فرودگاه بین‌المللی قم با انتقاد از بوروکراسی‌های اداری در احداث فرودگاه بین‌المللی قم عنوان داشت: بخشی از هزینه‌های این پروژه بزرگ با مشارکت مردم در حال تأمین است اما متأسفانه در بحث تأمین زیرساخت‌ها درگیر بوروکراسی‌های اداری هستیم.

وی تاکید کرد: به دلیل مشکلاتی که در موضوع اخذ سند زمین وجود دارد، دستگاه‌های اجرایی استان از واگذاری برخی امکانات از جمله انشعاب برق و گاز خودداری می‌کنند ولی اگر حمایت‌های دولتی افزایش یابد سرمایه‌گذاران خوبی هم وجود دارند که آمادگی سرمایه‌گذاری در این پروژه را دارند.

شفیعی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های خوبی در ساخت فرودگاه بین‌المللی قم داشته‌ایم بیان داشت: هم‌اکنون باند فرودگاه قم به وسعت 4 هزار و 620 متر با عرض 60 متر مراحل زیرسازی خود را به پایان رسانده و وارد مرحله روسازی شده است.

وی با بیان اینکه تمام نقشه‌ها و همچنین انتخاب مشاور برای احداث بخش‌های مختلف فرودگاه قم صورت گرفته است، تصریح کرد: ترمینال فرودگاه با وسعت 10 هزار متر مربع به مرحله نازک‌کاری رسیده است و 50 هتل نیز در کنار فرودگاه قم احداث خواهد شد.

مجری احداث فرودگاه بین‌المللی قم یادآور شد: سرمایه‌گذاران نیز برای مشارکت جدی در زمینه احداث 50 هتل در کنار فرودگاه بین‌المللی قم اعلام آمادگی کرده‌اند ولی باز هم تحقق این مهم نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی برای ایجاد زیرساخت‌های آن است.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول