اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:

هزینه فرودگاه‌ها چندین برابر در‌آمدشان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت:‌ فرودگاه‌های کشور جزو زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها هستند به طوریکه هزینه‌های آنها چندین برابر در‌آمدهایشان است.

هزینه فرودگاه‌ها چندین برابر در‌آمدشان است

مصطفی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در سال گذشته 900 میلیون تومان در‌آمد داشتیم اما در مقابل هزینه‌مان بالغ بر 3.5 میلیارد تومان بود که این نشانگر زیان‌ده بودن فرودگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه ما سعی در ارتقای در‌آمدها داریم، خاطرنشان کرد:‌ در مقابل هزینه‌های نگهداری و سرویس فرودگاه نیز بسیار بالاست به طوری که امسال توانستیم رقم در‌آمدی را به 1.5 میلیارد تومان برسانیم که در مقابل آن هزینه‌کرد ما از 3.5 میلیارد تومان به 4.5 میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشتر هزینه‌های ما صرف دستمزد و بهینه‌سازی فرودگاه می‌شود،‌ یادآور شد:‌ در حال حاضر وصولی 9 ماهه ما 880 میلیون تومان بوده است که باید در‌آمدها را افزایش دهیم.

صفایی با یادآوری اینکه ما با شرکت‌های هواپیمایی مختلفی قرارداد داریم، گفت: در راستای افزایش در‌آمدها شرکت‌ها نیز باید دست ما را بگیرند و یاریگر ما باشند.

این مسئول برنامه‌های کاری فرودگاه‌های استان را در سه اولویت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اعلام کرد و افزود: در برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت تقریباً بسیاری از فعالیت‌های ما به انجام رسیده که ساخت ترانزیت دوم برای ترمینال، همزمانی پروازهای حج و غیره بوده است که همه این اعتبارات را نیز از شرکت فرودگاه‌های کشور دریافت کرده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان داشت: ‌در کنار آن برنامه‌های میان مدت نیز از جمله احداث ساختمان پلیس که نیمه تمام رها شده بود در مساحت 540 متر را از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها اجرایی کردیم که در همین راستا ساختمان پلیس، جاده دسترسی و ... برای افتتاح در سال جاری آماده است.

انتهای پیام/62003/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول