اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمس:

برنامه 3 ساله باشگاه دبیری قهرمانی ایران و صعود به آسیا است

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم دبیری تبریز با بیان اینکه برنامه سه ساله باشگاه دبیری قهرمانی ایران و صعود به آسیاست گفت: جای جام حذفی در فوتسال کشور خالی بود.

برنامه 3 ساله باشگاه دبیری قهرمانی ایران و صعود به آسیا است

حسین شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: باشگاه دبیری تبریز در چشم‌انداز خود برنامه سه ساله‌ای را تدوین کرده که امسال در نخستین سال آن، هدف باشگاه قرار گرفتن در رده سوم است.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری تیم دبیری در دور برگشت صعود پله به پله است و امیدواریم در پنج هفته آینده بتوانیم جای تیم‌های حفاری خوزستان و فرش‌آرای مشهد را گرفته و در رتبه سوم جای گیریم.

شمس گفت: با توجه به اینکه مسیر ما نسبت به این دو تیم کم‌خطرتر است، این مهم دور از دسترس نیست.

مدیر فنی تیم دبیری تصریح کرد: تا چند هفته پیش اختلاف امتیازات تیم دبیری با شهید منصوری نزدیک به 10 بود و کمتر کسی فکر می‌کرد ما بتوانیم این اختلاف امتیاز را جبران کرده و ضمن رسیدن با این تیم، از رتبه ششمی جدول جدا شویم و در مکان پنجم قرار گیریم.

شمس، در خصوص وضعیت تیم دبیری تبریز گفت: بعد از بازی خوب تیم مقابل حفاری خوزستان، تیم دبیری اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و دو پیروزی مقابل تیم‌های گاز خوزستان و هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی کسب کرده است.

 

 

  مدیریت باشگاه دبیری حرفه‌ای است

مدیر فنی تیم دبیری، به مدیریت خوب باشگاه دبیری اشاره و خاطرنشان کرد: در باشگاه دبیری تبریز همه پرداخت‌ها طبق قرارداد به خوبی صورت گرفته و پاداش‌های نیز به موقع پرداخت شده است و مشکل مالی وجود ندارد که جا دارد از مدیر عامل این باشگاه، افشین دبیری تشکر شود.

وی گفت: حسین قضایی مربی جوان و آینده‌دار فوتسال ایران به تیم دبیری افزوده شده است و وی به همراه مربی بدنسازی تیم، حسین وطن‌پور کادر جوانی را تشکیل داده‌اند که بسیار با انگیزه هستند.

مدیر فنی تیم دبیری افزود: جا دارد از زحمات مهدی غیاثی مربی قبلی تیم دبیری نیز تشکر شود که زحمات فراوانی برای این تیم کشیدند و در حال حاضر نیز در کمیته فنی این باشگاه عضویت دارند.

جای جام حذفی در فوتسال کشور خالی بود

شمس با اشاره به اینکه جای جام حذفی در فوتسال کشور خالی بود، تاکید کرد: تیم‌های دسته یک و دسته دومی لیگ فوتسال کشور هیچ فرصتی برای عرض اندام بین تیم‌های مطرح کشور نداشتند و برگزاری جام حذفی این فرصت را برای این تیم‌ها فراهم می‌کند که بتوانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: جا دارد به آقای افتخاری بابت این پیشنهاد تبریک گفت و لازم است از همین امروز برای قهرمان جام حذفی حضور در تورنمنتی آبرومند و مطرح در نظر گرفته شود تا این رقابت‌ها با پویایی بیشتر برگزار شده و تیم‌های حاضر انگیزه لازم را داشته باشند.

 

 

در بازی منصوری اصلاً به باخت فکر نمی‌کنیم

شمس، در مورد بازی تیم دبیری مقابل منصوری قرچک گفت: دو تیم در هفته‌ای برابر هم قرار می‌گیرند که امتیازاتشان برابر بوده و برنده این بازی می‌تواند از دیگر رقیب همسایه خود پیشی گیرد.

وی افزود: تیم منصوری در قرچک تنها نبوده و انتظار حضور دو تا سه هزار نفر را در روز مسابقه داریم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران ابراز داشت: با تدابیری که برای این بازی اندیشیده‌ایم سعی در گرفتن فشار تماشاگر و بازیکنان حریف و تسلط بر بازی هستیم.

وی با بیان اینکه منصوری پنج بازیکن ملی‌پوش دارد و حریفی آسان نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ما نیز در طول هفته تمرینات منظمی را برگزار کرده، برای پیروزی و سه امتیاز به میدان می‌رویم و حداقل کسب یک امتیاز را از تیم دبیری داشته و در این بازی اصلاً به باخت فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/60001/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول