اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبا:

ابعاد سالن ساری کوچک است / بردن از راه ساری را بلدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: با اینکه سالن رسول حسینی ساری ابعاد کوچکی دارد، اما بردن از راه ساری را خوب بلدیم.

ابعاد سالن ساری کوچک است / بردن از راه ساری را بلدیم

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازی در مقابل تیمی که در دیدار رفت با اختلاف یک گل آن را شکست دادیم، حتماً سخت است.

وی ادامه داد: راه ساری تیم قابل احترامی است به خصوص اینکه آنها در هفته چهاردهم در اصفهان مقابل تیم مدعی صنایع گیتی پسند تا آخرین ثانیه‌ها یک امتیاز از میزبان خود گرفته بودند و اما در نهایت بازی را به سختی واگذار کردند و حالا مقابل ما با انگیزه خواهند بود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه تیمش از هر نظر برای این بازی خارج از خانه آماده است، تاکید کرد: تمام اعضای تیم ما اعم از کادر مدیریت، فنی و بازیکنان امسال یک هدف مشترک دارند و آن قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور است.

وی با بیان اینکه صبای قم ترکیبی از بازیکنان آماده و تکنیکی برای قهرمانی در لیگ امسال است، ابراز داشت: با بازیکنان هنرمند و تکنیکی که در تیم صبا حضور دارند هیچ تیمی نمی‌تواند در مقابل صبای قم از تاکتیک پرس استفاده کند.

بازی با راه سخت و سنگین است

حسن‌زاده افزود: ما در دیدار با تیم منصوری قرچک در هفته پایانی دور رفت یک بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم دادیم که غیبت آنها در مصاف با شهرداری تبریز شرایط سختی برای بازی ما ایجاد کرد، اما خوشحالم که بازیکنان با تکنیک و هنرمندی داریم که در نیمه دوم تیم حریف را از پا درآوردند.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم در ادامه به بازی این هفته تیمش اشاره و بیان کرد: باید در هفته پانزدهم به مصاف تیم راه ساری برویم، ما در نیم فصل اول هم سخت‌ترین بازی خود را در مقابل همین تیم راه ساری انجام دادیم و تنها با اختلاف یک گل پیروز شدیم.

وی تصریح کرد: با اینکه در بازی رفت مقابل تماشاگران خودی به سختی این تیم را شکست دادیم ولی مصمم هستیم با هر شرایطی که می‌دانیم ممکن است در سالن سید رسول حسینی ساری ایجاد شود، این بازی را به سود خود به پایان ببریم و روند صعودی خود به سوی قهرمانی را ادامه بدهیم.

حسن‌زاده افزود: بازی در ساری و مقابل تیم راه ساری بسیار سخت خواهد بود، زیرا با توجه به شناختی که از آنها داریم، می‌دانیم که راه ساری حریف با انگیزه‌ای خواهد بود که می‌خواهد صبا را شکست دهد اما غیرت و تعصب بازیکنان ما سبب خواهد شد سه امتیاز این دیدار را با نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/78002/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول