اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال فلاورجان اصفهان:

هندبال فلاورجان به فکر لیگ ‌برتری شدن است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال مس فلاورجان اصفهان گفت: برای لیگ برتری شدن و حضور بین تیم‌های این دوره از مسابقات در سال 92 تیم خود را عازم رقابت‌های دسته یک کردیم.

هندبال فلاورجان به فکر لیگ ‌برتری شدن است

محمدعلی قاسمی پس از دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی شاگردانش در مس فلاورجان اصفهان مقابل تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دو تیم بازی زیبا، درگیرانه و جذابی را به نمایش گذاشتند که نشان از حساسیت و اهمیت نتیجه و کسب امتیازات لازم داشت.

وی افزود: تیم‌های ثامن‌الحجج و مس فلاورجان فراتر از لیگ دسته یک هندبال با یکدیگر نبرد داشتند و با توجه به مشاهده فیلم‌های گروه دوم، دیدارهای گروه نخست این دوره از رقابت‌ها بسیار پرتحرک‌تر و هیجان‌انگیزتر است.

قاسمی با اعلام اینکه مقابل آمل با تجربه‌مان از فرصت‌های لازم خوبی استفاده کردیم، تصریح کرد: تیم مقابل نیز از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و از کادر فنی با تجربه، مربی جوان و با انگیزه و هندبالیست‌های خوبی استفاده می‌کرد که از لحاظ فیزیکی در زمین بازی درگیرانه و پرتلاش ظاهر می‌شوند.

سرمربی تیم هندبال مس فلاورجان اصفهان با اشاره به اینکه اگر بازیکنان ثامن‌الحجج از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده می‌کردند، پیروز این دیدار بودند، ادامه داد: برای لیگ برتری شدن و حضور در این دوره از مسابقات در سال 92 تیم خود را عازم دسته یک کردیم، تاکنون تلاش و همت بالایی داشتیم زیرا با تلاش زنده‌ایم و امیدواریم به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی لیگ دسته یک صعود کنیم تا کار در ادامه برای ما راحت‌تر باشد.

قاسمی با تاکید بر اینکه آخرین بازی دور برگشت مقابل صبای قم حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد، گفت: از نظر صعود به مرحله حذفی خیالمان راحت است، ولی با توجه به اینکه در آخرین دیدار دور رفت با کمترین اختلاف در خارج خانه مغلوب صبا شدیم سعی داریم در آخرین دیدار دور گروهی این رقابت‌ها در خانه کار را به سود خود تمام کرده و با شکست این تیم قدرتمند به عنوان صدرنشین گروه نخست با برترین‌های گروه دوم روبرو شویم.

انتهای پیام/86012/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول