اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه:

11 تعاونی در بشرویه به ثبت رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه گفت: امسال 11 تعاونی در این شهرستان به ثبت رسیده و تعداد شش تعاونی نیز در شرف ثبت قرار دارند.

11 تعاونی در بشرویه به ثبت رسید

سید‌ضیاء حسن‌زاده‌میدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاون، تشکیل تعاونی‌ها توسط مردم نقش‌ بسیار مؤثری در کاهش مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه کشور دارد.

وی ادامه داد: فعالیت بخش تعاون در کنار بخش دولتی و خصوصی سبب ایجاد اشتغال و افزایش سطح تولیدات داخلی می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه تصریح کرد: توجه به بخش تعاون، توسعه فرهنگ مشارکت، هدایت سرمایه‌های خرد، آموزش و ترویج فرهنگ تعاون برای توسعه اقتصادی کشور ضروری است.

* فعالیت 208 تعاونی در بشرویه  

حسن‌زاده‌میدانی از فعالیت 208 تعاونی در سطح شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: امسال 11 تعاونی در این شهرستان به ثبت رسیده و تعداد شش تعاونی نیز در شرف ثبت قرار دارند.

این مسئول افزود: بیشتر این تعاونی‌ها در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، دامداری و خدماتی فعالیت می‌کنند که با توجه به اشتغال عمده مردم این شهرستان در بخش کشاورزی، این تعاونی‌ها در قالب تعاونی‌های کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند.

وی یادآور شد: برای تشکیل تعاونی حداقل باید هفت نفر مشارکت داشته باشند و حداقل سرمایه 10 میلیون و 500 هزار ریال است که یک سوم از این مبلغ در مرحله نخست به حساب تعاونی واریز می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه اذعان داشت: با توجه به اعتبار 230 میلیارد تومان به توسعه بخش کشاورزی خراسان‌جنوبی، از تعاونی‌های کشاورزی و دامی در شهرستان به ویژه فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها حمایت می‌شود.

انتهای پیام/69006/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول