اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‌رسانی قزوین خبر داد

برگزاری نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‌رسانی قزوین از برگزاری نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در بهمن‌ماه سال جاری در استان خبر داد.

برگزاری نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هادی‌صادق‌ دقیقی اظهار داشت: امروزه مباحث حوزه‌ روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی از ارکان اصلی سیاست‌گذاری در زمینه اقناع افکار عمومی و جذب و جلب رضایت مخاطبان است و هیچ سازمانی بدون توجه به این امور قادر به انجام موفقیت‌آمیز تصمیمات و برنامه‌های خود نیست؛ در کشور ما نیز در سال‌های اخیر این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: استان قزوین با توجه اینکه از محورهای صنعتی و گردشگری در کشور محسوب می‌شود از موقعیت استراتژیک و ممتاز برخوردار بوده و از محورهای مواصلاتی استان‌های مهمی همچون زنجان، آذربایجان شرقی، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام است.

دقیقی ادامه داد: لازم است ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات و بازاریابی استان در راستای معرفی هر چه بیشتر قزوین و فعال‌سازی قابلیت‌های استان در این امور بین رشته‌ای بیش از گذشته به کار گرفته شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری این سمینار تخصصی اضافه کرد: برگزاری نخستین سمینار آموزشی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی فرصت مناسبی است تا مدیران و کارگزاران این امور در بخش‌های صنعتی، دولتی و خصوصی با مفاهیم نوین آشنا شده و چشم‌اندازهای جدیدی فرا روی آنها گشوده شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار تصریح کرد: ارتقای دانش و بینش مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط، آشنایی با جدیدترین شیوه‌ها و مفاهیم این حوزه و کمک به توسعه و پایداری واحدهای تولیدی استان با استفاده از روش‌های نوین روابط عمومی است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار ادامه داد: فراهم آوردن بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط با روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی آشنایی با مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط با اساتید و نهادهای فعال در این امور، کمک به نهادینه کردن عمل‌گرایی بوده و ارائه الگوها و مدل‌های کاربردی مبتنی بر الگوهای دینی و ملی است.

دقیقی اضافه کرد: ایجاد انتظار پیشرفته از نهادهای مرتبط مثل مؤسسات فرهنگی و کانون‌های تبلیغ و دانشگاه‌ها، توانمندسازی اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی و ایجاد زمینه آگاهی آنان از فرصت‌ها و تهدیدهای فرا‌رو و در نهایت تغییر در استانداردهای همایش‌ها، سمینارها و گردهمایی‌های استان و ارتقای سطح کیفی این نوع فعالیت‌ها از اهداف و دغدغه‌های برگزاری این سمینار تخصصی است.

گفتنی است، نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در استان قزوین در روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه سال جاری به صورت کاربردی و کارگروهی توسط اساتید صاحب‌نام در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/77002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول