اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن صورت می‌گیرد

برگزاری دوره آموزشی رابطان روابط عمومی بنیاد مسکن فارس

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن سومین دوره آموزشی رابطان روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن سراسر استان فارس سوم و چهارم دی ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی رابطان روابط عمومی بنیاد مسکن فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، در این دوره آموزشی که با مشارکت اساتید دانشگاه شیراز و سرپرستان خبرگزاری‌های فارس و جمهوری اسلامی ایران در این استان همراه است، 40 نفر از رابطان روابط عمومی‌های بنیاد مسکن فارس دوره‌های تخصصی پیرامون دریافت و انعکاس اخبار را فرا می‌گیرند و با اصول خبرنویسی و تهیه گزارش و تعامل با رسانه‌ها آشنا می‌شوند.

در مراسم افتتاح این دوره آموزشی حسن رضایی مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن، مدیرکل بنیاد مسکن فارس و کارشناسان ارشد این حوزه از دفتر مرکزی حضور می‌یابند. برگزاری دوره آموزشی ویرایش عکس در محیط فتوشاپ نیز به‌عنوان یک اولویت در این دوره آموزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.

همچنین برخورداری از دانش بهره‌گیری از روابط عمومی الکترونیک نیز دیگر اولویت آموزشی در این دوره است.

با نتایج به‌دست آمده از برگزاری دو دوره گذشته و بهبود شرایط اطلاع‌رسانی، دوره‌های آموزشی رابطان روابط عمومی بنیاد مسکن فارس با برگزاری سومین دوره آموزشی به مدت دو روز در شیراز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ 2448/ق/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول