اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کردستان

چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های استان کردستان با حضور تمامی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی به میزبانی مجتمع دخانیات کردستان در سالن دولت برگزار شد.

چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان، رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان هدف اصلی این نشست‌ها را انسجام بخشیدن به فعالیت روابط عمومی‌ها و تقویت فعالیت اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی استان اعلام کرد.

مرتضی جوانمردی گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم نقش مهمی در اطلاع‌رسانی برنامه‌های و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها وظیفه مهم اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم و انتقال مشکلات مردم به مسئولان را به عهده دارند برای تحقق این مهم دستگاه‌های اجرایی باید به جایگاه روابط عمومی‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی توجه به فضای سایبری و تقویت سایت اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی را بسیار ضروری خواند و بر حذف بنرهای تبلیغاتی از سوی دستگاه‌های دولتی در سطح شهر تاکید کرد.

جوانمردی تعامل و همکاری دستگاه‌های سطح استان را با شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بسیار عالی خواند و گفت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه این شورا جلسات هم‌اندیشی روابط عمومی‌های استان بصورت چرخشی با استقبال ادارات به میزبانی آنها برگزار می‌شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مجتمع دخانیات کردستان به عنوان پیش قراول این برنامه اظهار داشت: جلسه آینده  شورا به میزبانی و حمایت شرکت مخابرات کردستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل مجتمع دخانیات کردستان که خود دانش‌آموخته ارتباطات است در این جلسه بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی در ادارات از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تاکید کرد.

محمد آیینی اظهار داشت: توجه به اخلاق حرفه‌ای، ارتقای سطح دانش و اطلاعات روز در روابط عمومی‌ها باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه مسئولین روابط عمومی‌ها قرار بگیرد.

وی روابط عمومی را مهم‌ترین، حساس‌ترین و تأثیرگذارترین بخش در هر سازمانی عنوان کرد و گفت: صحبت‌ها و اظهار نظرهای روابط عمومی در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی به عنوان مرجع اطلاعات در افکار عمومی مدنظر است.

وی اهمیت اطلاعات، زمان انتشار، توجه به سلیقه‌های مختلف و تنظیم با دقت بیشتر در تدوین اطلاعات و آمار از سوی روابط عمومی‌های سازمان‌ها را برای انتشار در رسانه‌های عمومی بسیار ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.

آیینی رسانه‌های جمعی را بهترین سرمایه برای روابط عمومی‌ها معرفی کرد و تقویت تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران را در پیشبرد اهداف سازمان بسیار حایز اهمیت خواند و بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام/79001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول