اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت

کسب رتبه نخست روابط عمومی تبلیغات اسلامی بوشهر

خبرگزاری فارس: به موجب نمودار فعالیت‌ها و اخبار ادارات تبلیغات اسلامی کشور ارسالی از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مقام نخست ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور دست یافت.

کسب رتبه نخست روابط عمومی تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،‌ روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در گزارشی آورده است: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به انتشار نمودار اخبار و فعالیت‌های ماهانه روابط عمومی‌های ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور در مهر 91 کرد که به موجب آن روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با به دست آوردن 97 امتیاز رتبه نخست را در بین ادارات تبلیغات اسلامی کشور به دست آورد.

مقصود غلامی کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این ارتباط گفت: این نمودار شامل شش آیتم در زمینه‌های کمیت و کیفیت خبر، کیفیت عکس خبری، ارسال به موقع اخبار، ارتباط با روابط عمومی سازمان، ارسال مطالب و مقالات علمی و فرهنگی، محصولات فرهنگی اداره کل به مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی است که روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در مجموع این آیتم‌ها موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی ضمن تقدیر از تدابیر، راهبردها و حمایت‌های حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان این موفقیت را مرهون عنایت ویژه عباس لهراسبی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی و همکاران زحمتکش ایشان، همکاری و تلاش خستگی‌ناپذیر رابطین خبر ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان دانست.

غلامی در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرکل، تلاش‌های رؤسا و زحمات و خدمات رابطین خبری ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان که در ساعات غیر اداری و حتی روزهای تعطیل به تهیه و ارسال اخبار می‌پردازند، اخبار ارسالی را در حوزه‌های مختلف شامل اخبار قرآنی، فرهنگی، مذهبی و برگزاری سمینارها، همایش‌ها، نشست‌ها و مراسم‌های مناسبت‌های مختلف سال عنوان کرد که در سایت سازمان تبلیغات اسلامی انعکاس داده شد.

انتهای پیام/66006/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول