اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن روابط عمومی گیلان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن روابط عمومی گیلان از برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی در استان با هفت عنوان آموزشی در زمستان امسال خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید‌رضا علوی در جلسه انجمن مذکور اظهار کرد: کمیته علمی، برنامه‌ریزی و آموزشی انجمن روابط عمومی گیلان دوره‌های آموزشی روابط عمومی و ارتباطات را برای دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های غیر دولتی مستقر در استان و شهرستان‌های گیلان مدون و هیئت مدیره انجمن روابط عمومی گیلان امروز سوم دی ماه آن را تصویب کرده و از تمام مدیران و کارشناسان روابط عمومی دعوت می‌شود به صورت منسجم در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی با عناوین آشنایی با فنون روان‌شناختی تبلیغات به مدت 40 ساعت، خبرنویسی 34 ساعت، جامعه شناسی تبلیغات 30 ساعت، اصول و مبانی روابط عمومی اجتماعی 16 ساعت، روابط عمومی و توسعه 16 ساعت، آیین‌نامه‌های فرهنگی 16 ساعت و عکاسی 16 ساعت است.

این مسئول، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به ازای هر نفر ساعت مبلغ 28 هزار ریال به شماره حساب 574098116 بانک کشاورزی شعبه جهاد رشت‌ـگیلان به نام «انجمن روابط عمومی گیلان» واریز کنند.

به گفته وی، در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره که 30 نفر در نظر گرفته شده است کلاس‌ها در محل جهاد دانشگاهی گیلان برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان گواهی معتبر جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود.

علوی، به مکاتبات خود با جهاد دانشگاهی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: قیمت اعلام شده برای ثبت نام در دوره‌های مذکور طبق تعرفه‌های دریافتی از جهاد دانشگاهی گیلان بوده و حتی یک ریال به آن افزوده نشده است.

وی از علاقه‌مندان به مباحث روابط عمومی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش‌های دولتی استان دعوت کرد تا با شرکت در این دوره‌ها نسبت به ارتقای جایگاه روابط عمومی گیلان گام بردارند.

علوی خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق دفتر انجمن روابط عمومی گیلان و به شماره تماس 01317220953 امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/2300/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول