به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانونهای آگهی و تبلیغاتی شهرستان ساری انتخاب شدند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در نشست مدیران مسئول و صاحب امتیازان کانونهای آگهی و تبلیغاتی ساری که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار شد، گفت: بهترین راهکار برای افزایش بازده کانونهای تبلیغاتی و دسترسی به موضوعهای روز دنیا، غنی کردن مدیران این کانونها از لحاظ علمی و ایجاد دورههای آموزشی موثر برای آنان است.
سید مهدی سعیدی گفت: در حال حاضر حدود 75 کانون آگهی و تبلیغات در شهرستان ساری فعالیت دارند.
وی با تاکید بر لزوم اصلاح نگاهها نسبت به کانونهای تبلیغاتی بیان داشت: یکی از عمده مشکلات کانونهای تبلیغاتی این است که جامعه از بعد تجاری و اقتصادی به آنها مینگرد در حالی که نوع فعالیت این صنف تاثیر مهمی در ارتقای آگاهی و فرهنگ عمومی جامعه دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: کانونهای آگهی و تبلیغات را میتوان به عنوان روابط عمومیهای بخش خصوصی نام برد.
سعیدی اشاره کرد: کانونهای آگهی و تبلیغات شهرستان ساری گردهم آمدند و میخواهند مجمع امور صنفی تشکیل دهند که این خود جای امیدواری برای آینده نزدیک است.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه که با حضور حدود 51 مدیر مسئول و صاحبامتیازان کانونهای آگهی و تبلیغاتی ساری و نمایندگان اداره کار و رفاه و امور اجتماعی مازندران صورت گرفت با قرائت اساسنامه، طی رایگیری اعضای هیئت مدیره و بازرسان این مجمع انتخاب شدند که اسامی اعضای اصلی و علیالبدل این مجمع به شرح ذیل است.
اعضای هیئت مدیره:
مهدی کلانتری از کانون آگهی و تبلیغات طرح صبا مازندران
بابک جاهدی از کانون آگهی و تبلیغات آرا
شیدالله علیپور از کانون آگهی و تبلیغات موج سوم
محمد برزگر از کانون آگهی و تبلیغات طنین خزر
یاسر باهو از کانون آگهی و تبلیغات اول
اعضای علیالبدل هیئت مدیره :
ماریا محسنی از کانون آگهی و تبلیغات خشت اول
مهدی معصومی از کانون آگهی و تبلیغات آپادانا
بازرس اصلی:
دامون سلیمانی از کانون آگهی و تبلیغات دی
بازرس علیالبدل:
سیدرضا موسوی از کانون آگهی و تبلیغات فن و هنر
انتهای پیام/ی20/گ1003