اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار میناب تأکید کرد

وظایف روابط عمومی نصب پلاکارد و پارچه نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار میناب گفت: اینکه برخی بر این عقیده هستند که روابط عمومی باید در مناسبت‌ها و اعیاد فقط به دنبال نصب پارچه و پلاکارد باشد، اشتباه بزرگی است.

وظایف روابط عمومی نصب پلاکارد و پارچه نیست

به گزارش خبرگزاری از بندرعباس، محمد ریاضی در سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های میناب با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی از روابط عمومی به عنوان هنر و علم اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: روابط عمومی فعال و موفق قادر است درون و برون هر دستگاه را به هم پیوند دهد.

وی ادامه داد: مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی باید برای نشست‌های خود مطالبی را با هدف تبادل تجربه داشته باشند.

معاون فرماندار میناب در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و گوش ادارات و هر دستگاه تلقی می‌شوند به نقش این واحد در زمینه اطلاع رسانی اشاره و خاطرنشان کرد: تعامل و ارتباط با دفتر نشریات و خبرگزاری‌ها می تواند گام مؤثری در زمینه اشاعه فرهنگ اطلاع رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی باشد.

ریاضی همچنین با بیان این مطلب که بخشی از وظایف کارشناسان روابط عمومی‌ها در ادارات تنظیم خبر و گزارش عملکرد آن مجموعه است، بیان داشت: خبر باید ضمن پختگی به نحوی تنظیم و پردازش شود که قابلیت چاپ و انتشار در رسانه‌ها را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حوزه روابط عمومی را دارای دامنه گسترده فعالیت دانست و اذعان داشت: اینکه برخی بر این عقیده هستند که روابط عمومی باید در مناسبت‌ها و اعیاد فقط به دنبال نصب پارچه و پلاکارد باشد، اشتباهی بزرگ است.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، ابراز داشت: کارشناسان فعال در حوزه روابط عمومی باید روزانه با رصد جراید و اخبار، ضمن استقبال از دیدگاه عمومی تلاش کنند تا اگر انتقادی از دستگاهی صورت می‌گیرد به نحو شایسته و مطلوبی پاسخ داده شود.

ریاضی همچنین خواستار انعقاد جلسات داخلی در دستگاه‌ها شد و گفت: پیگیری تعامل بین دوایر و انعقاد نشست‌های مفید در دستگاه از دیگر وظایف روابط عمومی است که راه رسیدن به اهداف سازمانی را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/88004/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول