اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس کارگاه آموزشی خبرنویسی:

روابط عمومی‌ها باید توانایی شناخت و تهیه خبر را داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدرس کارگاه آموزشی خبرنویسی گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها، تنظیم رابطه صحیح بین سازمان و مردم است که این وظیفه ارتباطی از کانال پیام‌رسانی، صورت می‌گیرد.

روابط عمومی‌ها باید توانایی شناخت و تهیه خبر را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اکبر حیدری در کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها، تنظیم رابطه صحیح بین سازمان و مردم است که این وظیفه ارتباطی از کانال پیام‌رسانی، صورت می‌گیرد. بار اصلی این ماموریت ارتباطی که به‌دنبال درک متقابل و دوسویه است، بر دوش خبر رسانی استوار است، لذا یک روابط عمومی باید توانایی شناخت و تهیه خبر را داشته باشد.

حیدری، مدرس این کارگاه که از کارکنان روابط عمومی ستاد است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب شایسته است اخبار این فعالیت‌ها به نحوه شایسته‌ای منعکس شود.

وی در اهمیت اطلاع‌رسانی بیان کرد: فیلسوفان می‌گویند اگر درجنگلی درختی بیافتد و کسی صدایش را نشنود آیا صدای تولید شده است یا نه، لذا اگر ما به عنوان روابط‌عمومی نتوانیم اخبار فعالیت‌های انجام شده شرکت را به گوش مردم برسانیم در واقع انگار فعالیتی در شرکت آب و فاضلاب صورت نگرفته است این امر می‌طلبد به امر اطلاع‌رسانی توجه ویژه‌ای شود.

مدرس کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این کلاس را تلاش در راستای انعکاس دقیق و به‌موقع اخبار فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، عنوان کرد.

 انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول