اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود.

خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حماسه 9 دی روز میثاق با ولایت و مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 دی روز امتحان بصیرت و آگاهی مردم بود، افزود: حماسه 9 دی روز تجدید میثاق مردم با ولایت، ارزش‌های اسلامی و مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ثبت این روز تاریخی را در نظام جمهوری اسلامی موجب افزایش اقتدار و انسجام ملت در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: مردم مومن و ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.

وی حضور آگاهانه مردم را در خلق حماسه 9 دی بی‌بدیل و بی‌نظیر دانست و افزود: حماسه 9 دی متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و همه مردم در خلق آن مشارکت دارند.

علیمردانی با بیان اینکه حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم در 9 دی لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی 9 دی با حرکت به‌موقع و بی‌نظیر نقش خود را تحولات نظام ایفا کردند، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی بیعت مجدد با نظام اسلامی، آرمان‌های شهدا، رهبری و امام خمینی (ره) بود.

انتهای پیام/73003/ح10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول