اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بدمینتون:

16 سال دیگر در فدراسیون کار دارم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به 30 سال سابقه کار خود گفت: 16 سال دیگر در فدراسیون کار دارم.

16 سال دیگر در فدراسیون کار دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمدرضا پوریا در مجمع ریاست هیئت بدمینتون استان قزوین اظهار داشت: دموکراسی خاصی در این مجمع وجود داشت و مجامع انتخاباتی سه هیئت بدمینتون استان دیگر نیز در ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رقابت‌های بدمینتون دهه فجر افزود: بیش از 20 کشور در این رقابت‌ها شرکت خواهند داشت و این مسابقات همواره از سطح بالای کیفی برخوردار است.

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به پیشرفت هیئت بدمینتون استان قزوین در این سال‌ها تصریح کرد: این هیئت در سال‌های گذشته در رتبه 19 کشور قرار داشت که با همت و تلاش صورت گرفته در حال حاضر رتبه ششم کشور را دارد.

پوریا ادامه داد: تمام هیئت‌های بدمینتون کشور فعالیت بسیار خوبی دارند و اقدامات مؤثری را در راستای پیشرفت بدمینتون انجام می‌دهند.

این مسئول با اشاره به تعامل فدراسیون بدمینتون با سایر ارگان‌ها بیان کرد: فدراسیون با تعاملی که با سپاه، ارتش و وزارت علوم داشته، توانسته جامعه بزرگی را زیر پوشش قرار دهد.

رئیس فدراسیون بدمینتون افتتاح سالن اختصاصی بدمینتون استان قزوین را در رشد این رشته بسیار مؤثر دانست و ابراز داشت: با توجه به نزدیکی استان به پایتخت می‌توان از این سالن برای میزبانی رقابت‌های کشوری بدمینتون استفاده کرد.

پوریا با تأکید بر تعامل همه‌جانبه اعضای مجمع هیئت بدمینتون استان قزوین با رئیس منتخب آن افزود: امید می‌رود با همکاری همه‌جانبه اعضای مجمع این هیئت، کماکان رشته ورزشی بدمینتون در استان قزوین مسیر پیشرفت را با سرعتی فزاینده ادامه دهد.

وی با اشاره به اردوهای انتخابی تیم‌ ملی بدمینتون کشور گفت: 70 نفر از 19 استان برای اردوهای انتخابی تیم ملی بدمینتون کشور دعوت شده‌اند که استان قزوین توانسته یک سهمیه را در این اردوها به دست آورد.

انتهای پیام/77003/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول