اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

محدودیت‌ها نباید منجر به تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی حوزه بانوان شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: نباید محدودیت منابع و امکانات در دستگاه‌ها منجر به عدم اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با خانواده و زنان شود.

محدودیت‌ها نباید منجر به تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی حوزه بانوان شود

به گزارش خبرگزاری فارس قم، کرم‌رضا پیریایی امروز در نهمین جلسه مشاورین امور بانوان دستگاه‌های استان گفت: نباید فعالیت مجموعه‌های مرتبط با امور بانوان و خانواده در دستگاه‌های دولتی فقط به اجرای برنامه‌های درون سازمان محدود شود.

وی تصریح کرد: این بخش‌ها باید در کنار برنامه‌های درون سازمانی به نهادهای زیرمجموعه و مخاطبان آن دستگاه نیز اهتمام داشته و در برنامه‌ریزی‌های خود این بخش‌ها را هم مورد توجه قرار دهند.

استاندار قم تصریح کرد: مشاوران امور بانوان و همچنین دفاتر بانوان  و خانواده در ادارات استان وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارند و باید با برنامه‌ریزی هدفمند و دقیق سرفصل‌های کاری خود را با جدیت دنبال کنند.

پیریایی تاکید کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی در حوزه امور بانوان و خانواده از جمله وظایفی است که مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

*اهتمام جدی به عفاف و حجاب در دستگاه‌های اداری

وی توجه به دو مقوله مهم عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نباید محدودیت منابع و امکانات در دستگاه‌ها منجر به عدم اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با خانواده و زنان شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه در بخش فرهنگی باید حضور زینب گونه داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید برای برنامه ریزی در خصوص امور بانوان اطلاعات کافی در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول