اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صددرصد سهام تیم نساجی ‌در دستان مالک جدید

خبرگزاری فارس: مریم امیر کمالی مالک جدید باشگاه نساجی معرفی شد و امروز رسما مراسم معارفه وی صورت می‌گیرد.

صددرصد سهام تیم نساجی ‌در دستان مالک جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دغدغه هواداران نساجی این روزها تا حدودی به پایان رسید تا این تیم قائمشهری با خیال راحت در نیم فصل دوم به رقابت‌های لیگ یک ادامه دهد. به محمدحسن حیدرزاده به نوعی با جدایی از تمامی پست‌هایش می‌توان نام ناجی بزرگ را لقب داد چرا که گفته می‌شود در این سه سال مشکلات زیادی را در نساجی حل کرده و در بین هواداران نساجی نیز از جایگاه خوبی برخوردار است.

حیدرزاده در این مدت توانست با مالک جدید باشگاه نساجی نشست‌های زیادی را برگزار و وی را متقاعد به تیم‌داری کند، نقل و انتقال سند باشگاه نساجی به خانم دکتر مریم امیرکمالی از صبح امروز با حضور تمامی پرسنل باشگاه نساجی و هواداران پرشور و اصحاب رسانه در دفتر باشگاه نساجی انجام شد، 98 درصد سهام باشگاه از سوی امین مالک قبلی باشگاه سهیل اسدی به خانم امیرکمالی مالک جدید باشگاه انتقال داده شد تا تکلیف دو درصد باقیمانده توسط احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ساعت 10 صبح فردا در دفترخانه انجام پذیرد و این بانوی فوتبالی نخستین مالک زن در فوتبال حرفه‌ای کشور باشد.

با هماهنگی به عمل آمده از سوی محمدحسن حیدرزاده با بازیکنان تیم مالک جدید با بازیکنان صحبت کرده و اعلام کرد که درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهد کرد تا بازیکنان با خیال راحت برای بازی روز جمعه مقابل ابومسلم مشهد آمادگی کامل داشته باشند.

اسماعیل اسماعیلی سرمربی نساجی مازندران نیز در این دوفصل سختی‌های بسیاری را متحمل شده و نشان داده که یک مربی بومی چقدر می‌تواند در یک تیم مثبت عمل کند.

مالک جدید باشگاه نساجی مریم امیرکمالی که به همراه همسر خود به قائمشهر سفر کرده بود در قائمشهر مستقر شد تا کار پرداخت بازیکنان را امروز انجام دهد.

به گزارش فارس، حال باید دید پس از این نقل و انتقال آیا فدراسیون این اجازه را می‌دهد تا نساجی در پایان نقل و انتقال بازیکن جدید را جذب نماید.

انتهای‌پیام/‌86017/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول