اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح کتابخانه سعدی صورت می‌گیرد

آینده روشن فرهنگ در خیرآباد

خبرگزاری فارس: با توجه به محرومیت خیرآباد ورامین در بخش فرهنگ راه‌اندازی کتابخانه سعدی زمینه‌ساز روند رو به رشد این مهم در منطقه می‌شود.

آینده روشن فرهنگ در خیرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به محرومیت خیرآباد ورامین در بخش فرهنگ، این منطقه با راه‌اندازی کتابخانه سعدی امیدوار به روند رو به رشد این مهم در منطقه شد.

این در حالی است که استاندار تهران در سفر به خیرآباد و حضور در نماز جمعه این منطقه قول مساعد برای تامین اعتبار ساخت مجموعه کتابخانه سعدی را صادر کرد که با پیگیری‌های حجت السلام و المسلمین جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد این امر تحقق یافت.

کمبود کتابخانه و مراکز فرهنگی طی چندین سال گذشته از جمله دغدغه‌های بخش همیشه محروم خیرآباد بوده که افتتاح کتابخانه نخستین گام در راستای ارتقای فرهنگ است.

باید اشاره داشت امام جمعه خیرآباد و مسئولان منطقه‌ای همچنان در حال رایزنی و پیگیری با ارگان‌های مربوطه جهت رفع مشکلات موجود می‌باشند تا هرچه زودتر مردم بتوانند از امکانات و شرایط موجود رفاهی، فرهنگی، درمانی، آموزشی، تفریحی و ورزشی بهره‌مند شوند.

درحال حاضر مردم این منطقه و مناطق اطراف در بعد امکانات رفاهی تا حدودی به خواسته‌های خود دست یافته‌اند که می‌توان به افتتاح چندین پروژه با اعتبارات قابل توجه اشاره داشت.

بهسازی معابر، پیاده‌رو سازی، جدول گذاری و آسفالت در روستاهای حسین‌آباد دفتری و جعفرآباد اخوان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 330 میلیون ریال از جمله اقدامات اخیر می‌باشد که طی چندین مرحله به اجرا درآمده است که چندی پیش با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول