اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

سیمان بیشترین بار حمل شده توسط ناوگان حمل بار آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: هشت ماه سال جاری سیمان بیشترین بار حمل شده از آذربایجان‌غربی توسط ناوگان حمل بار استان است.

سیمان بیشترین بار حمل شده توسط ناوگان حمل بار آذربایجان‌غربی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اضافه شدن 200 دستگاه حمل و نقل کالا به ناوگان حمل و نقل کالای آذربایجان‌غربی در هشت ماه سال جاری، اظهار داشت: هم‌اکنون 15 هزار و 200 دستگاه حمل و نقل کالا در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند.

این مسئول با بیان اینکه 26 هزار و 132 راننده در بخش حمل و نقل کالا در آذربایجان‌غربی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: در هشت ماه سال جاری 200 نفر به تعداد رانندگان حمل و نقل کالای آذربایجان غربی اضافه شده است.

طالبی به رشد میزان بار حمل شده در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در هشت ماه سال جاری نزدیک به 8 میلیون تن بار در آذربایجان‌غربی جابه‌جا شده که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 19 درصد رشد کرده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی افزود: کالاهای صادراتی آذربایجان‌غربی به 17 استان کشور از جمله استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کردستان، مازندران، خراسان رضوی، قزوین، خوزستان، اردبیل، کرمانشاه، گیلان، زنجان، همدان، گلستان، سمنان، ایلام، بوشهر، و چهارمحال و بختیاری از طریق ناوگان حمل و نقل کالای آذربایجان‌غربی فرستاده می‌شود.

وی به کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل بار آذربایجان‌غربی اشاره کرد و متذکر شد: این کالاها شامل محصولات تولیدی در استان از قبیل سیمان، چغندر قند، سنگ سنگ بری، گندم و سیب درختی هستند و سیمان با 4 میلیون تن از کل بار حمل شده بیشترین میزان بار حمل شده از آذربایجان‌غربی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول