اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان:

تجهیز ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بر ضرورت تجهیز ستاد مدیریت بحران شهرداری به منظور آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه و رسیدن به حد مطلوب امکانات تأکید کرد.

تجهیز ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به اجرای مانور اخیر امداد و نجات شهرداری لاهیجان اظهار کرد: برگزاری مانورهای مختلف برای آماده‌سازی اعضای ستاد مدیریت بحران و سنجش توانایی آنها ضروری است و اینگونه اقدام‌ها موجب کاهش اضطراب و نگرانی شهروندان در مواقع بحرانی می‌شود.

وی بر تجهیز ستاد مدیریت بحران شهرداری به منظور آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه و رسیدن به حد مطلوب امکانات تأکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از عملکرد شهردار لاهیجان در شب یلدا و تهیه و اهدای ملزومات مورد نیاز به پرسنل خدوم شهرداری قدردانی کرد و اینگونه اقدام‌های را سبب افزایش روحیه و وجدان کاری پرسنل دانست.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در جلسه مذکور با اشاره به نزدیک بودن ایام تعطیلات نوروز، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز پارک شکوفه‌ها در ورودی این شهر توسط شهرداری به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان تأکید کرد.

مهران آزادسرو، مکاتبات مربوط به میزان عقب‌نشینی ضلع شمالی کمربندی لاهیجان را نیازمند پیگیری دانست و از رئیس شورای اسلامی این شهر خواستار پیگیری شد.

وی با اعلام نارضایتی از عملکرد مسئول میراث فرهنگی لاهیجان درباره حفظ و حراست از آثار باستانی این شهر مانند مساجد قدیمی، حمام گلشن و بقعه شیخ زاهد، لزوم توجه بیشتر مسئولان میراث فرهنگی در این زمینه را مورد تأکید قرار داد.

سید رضی فلاح چای عضو دیگر شورای شهر لاهیجان نیز در جلسه مذکور  با اشاره به ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ایام تعطیلات نوروز، از شهردار این شهر خواست تا مراسم افتتاحیه پروژه‌های بزرگ شهری را با اطلاع رسانی مناسب و حضور عموم مردم لاهیجان برگزار کند.

عباس شمس دیگر عضو شورای شهر لاهیجان نیز به رکود پروژه مجتمع فرهنگی در پارک جانبازان اشاره کرد و از شهردار خواست طبق مفاد قرارداد، پیگیری کند و اقدام لازم را صورت دهد.

عضو دیگر شورای شهر لاهیجان نیز با بیان اهمیت امنیت اجتماعی، افزایش ناامنی و اعمال زورگیری‌های اخیر در شهر را بسیار مهم خواند و هرگونه سستی در این زمینه از طرف مسئولان را قابل قبول ندانست.

رحیم کشاورز، با اشاره به واگذاری سالن شهدای لاهیجان از طرف اداره ورزش و جوانان به شخص حقیقی، خواستار بررسی و پیگیری حق و حقوق شهرداری شد.

شهردار لاهیجان نیز در جلسه مذکور با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ شورای اسلامی شهر، هرگونه پیشرفت در امور شهری و ارتقای سطح کیفی خدمات شهرداری لاهیجان را منوط به پشتیبانی تمام اعضای شورا دانست.

رضا کهالی با بیان عملکرد شهرداری لاهیجان در ماه‌های اخیر، از افتتاح پروژه‌های مناسب و در خور شأن این شهرداری در دهه مبارک فجر خبر داد.

انتهای پیام/84001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول