اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی تأکید شد

ضرورت بازنگری در شرح وظایف مدیریت بحران کشور

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در شرح خدمات و وظایف مدیریت بحران کشور بازنگری اساسی صورت گیرد

ضرورت بازنگری در شرح وظایف مدیریت بحران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از واحد ارتباطات رسانه‌ای نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا نوری در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان ‌شرقی در شهرستان اهر ضمن قدردانی از زحمات مسولان استان برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده، گفت: باید در شرح خدمات و وظایف مدیریت بحران کشور بازنگری اساسی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تجارب قابل توجه آذربایجان ‌شرقی می‌تواند در این مسیر مورد استفاده قرار گیرد به‌ویژه مقوله کشاورزی باید متناسب با واقعیات موجود و حساسیت‌های خاص خود در مباحث دام و طیور، آبیاری و تأسیسات مربوطه و ... به خوبی لحاظ شوند.

نوری در ادامه ضمن تمجید از برگزاری جلسات استانی در شهرستان‌ها اعلام آمادگی کرد که هرگونه نیاز استان را برای تأمین منابع و امکانات در همه زمینه‌ها به‌ویژه در بخش کشاورزی با همکاری نمایندگان محترم استان پیگیری کند. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 گفت: مجلس اخیراً قوانین و طرحهای خوبی را جهت حمایت از تولید در کشور آورده است و رویکرد عمومی در مجلس تقویت هرچه بیشتر بخش کشاورزی برای دست یافتن به امنیت غذایی مطلوب  است.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در چند روستای زلزله‌زده شهرستان اهر، از نزدیک در جریان روند امکانات ایجاد شده در مناطق روستایی قرار گرفت.

وی در پایان این بازدید خدمات و امکانات ارائه شده از سوی نهادهای مسئول در مناطق مورد بازدید را قابل توجه و در خور قدردانی برشمرد.

انتهای‌پیام/60002/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول