اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهشهر در مجلس پیشنهاد کرد:

اعتبارات حوادثی از سوی سازمان مدیریت بحران پیگیری شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهشهر و گلوگاه در مجلس با ارائه پیشنهادی خواستار پیگیری اعتبارات حوادثی از سوی سازمان مدیریت بحران شد و گفت: در مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا اعتبارات بخش حوادث، کاملاً متمرکز در مدیریت بحران شود.

اعتبارات حوادثی از سوی سازمان مدیریت بحران پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمدعلی مقیمی بعدازظهر امروز در جلسه مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: در استان‎های گلستان و مازندران توجه به مسئله سیل یک ضرورت مهم است.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در استان‎های مازندران و گلستان باید به آن پرداخته شود بحث آموزش است که لازم است مردم آموزش‎های لازم را باید در این راستا فرا بگیرند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تخریب جنگل‎ها، حریم راه‎ها، بستر رودخانه‎ها و ساخت و سازهای غیرمجاز باید برای مردم فرهنگسازی شود که در صورت بروز موارد فوق حوادث طبیعی تهدیدآفرین خواهند شد.

مقیمی در پایان گفت: طرح جامع آبخیزداری و سیلاب از موضوعاتی است که به نمایندگان استان در این زمینه کمک می‎کند.

بر اساس محدودیت منابع اولویت‎بندی شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان داشت: در خصوص جلوگیری از خسارات سیل باید هر کاری که از دست‎مان برمی‎آید کوتاهی نکنیم.

احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه امسال و سال آینده با محدودیت منابع مواجه هستیم یادآور شد: باید تلاش کنیم تا بر اساس محدودیت منابع اولویت‎بندی کنیم و یکی از اولویت‎های ما نیز باید توجه به سیل گلستان و مازندران باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان نیز خودشان باید در رفع و کاهش آسیب‎های حوادثی تلاش کنند خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی قسمت‎های استان کوتاهی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و متذکر شد: قطعاً قول می‎دهیم گزارشات مناسبی از کمیسیون بودجه ارائه کنیم تا اقدامات خوبی برای کنترل سیل استان صورت بگیرد.

انتهای پیام/‌2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول